Annons

Sthlm: Vansinnigt fotosugen lör 10/5

Produkter
(logga in för att koppla)
granden- skrev:
Vi kan ju skapa en sådan där fin lista som brukar vara poppis i trådar där det ska delas på bil.

Så kan man väl kopiera neddanståande och fylla på med sitt namn :
1. Jimmy Dovholt
2. Andreas Grandin
3. Jimmy Björkman

Jag é sugen på att fota bilar i kungsan på lördag, så om nån bara skriver ut en adress vart man spelar boule så ser jag till å är där 17 om det är det som gäller :).

Jag planerar gatu/ bil foto :)

Härligt Jimmy, ska bli riktigt kul!

1. Jimmy Dovholt
2. Andreas Grandin
3. Jimmy Björkman
4. Marcus Johansson

Bilagor

• 9661-jimmy-teckenspråk-sv-4.jpg
    9661-jimmy-teckenspråk-sv-4.jpg
    33.9 KB · Visningar: 409
He-he ... jag misstänkte nästan att den bilden skulle dyka upp. Lika bra att jag visar en annan bild, tagen vid samma tillfälle.

Hur var det nu, Mackan - du förlorade visst mot en liten flicka?

Bilagor

• imgp4816.jpg
    imgp4816.jpg
    97.3 KB · Visningar: 392
hmm, läste just tråden om bil evenemanget.
Visade sig att jag läste lite för fort första gången, det går ju inte i kungsträdgården som jag trodde utan kungens kurva..
Detta vill innebära att jag inte bestämt vilken inriktning jag drar på lördag :)

HooX skrev:
hmm, läste just tråden om bil evenemanget.
Visade sig att jag läste lite för fort första gången, det går ju inte i kungsträdgården som jag trodde utan kungens kurva..
Detta vill innebära att jag inte bestämt vilken inriktning jag drar på lördag :)

Aha, ok. Det är lugnt, jag har själv inte bestämt vart jag vill fota än. Inget som hindrar att vi sprider oss på olika evenemang och samlas 17 vid boulebanan.

Jag skulle tycka det vore rätt kul att först fota den motorburna ungdomen i Barkaby för att sedan gå över till hemburen ungdom i stan.

eventuellt hakar jag med, beroende på vad som händer och sådär! :) Vore trevligt att vädra sensorn lite, sådär som bara jag kan... (dvs, stå förvirrad med tele i ena handen, annan optik i andra handen och en kamera runt halsen XD)

bune skrev:
Haha... trodde du snöat in i studion Andreas =) =)

Haha, never! Gatufoto är det som prioriteras före studion faktiskt. Otroligt nog så har jag inte lekt mycket med dessa blixtar, beror ju snarare på att jag inte har haft någon att öva på mer än mig själv. Och det är ju inte sådär superoptimalt när man försöker komponera kanske ;)

nej sant.
du får sätta ut en annons, så har du väl en massa svar gissar jag. det lär ju finnas fullt med folk (inte bara småtjejer) där ute som är intresserade av bra portfoliobilder. Min sambo är ju en av dem. bara att slå en signal det vet du =)

bune skrev:
nej sant.
du får sätta ut en annons, så har du väl en massa svar gissar jag. det lär ju finnas fullt med folk (inte bara småtjejer) där ute som är intresserade av bra portfoliobilder. Min sambo är ju en av dem. bara att slå en signal det vet du =)

Mjo, men man vill väl inte ha vem som helst rännandes här hemma heller... Men din sambo är alltid välkommen, du likaså! Är ju en del att släpa på också, iofs kom dem i två händiga väskor med axelremmar på :)

Boule är inte fel och vädret ska ju bli kanon till helgen så jag är på

1. Jimmy Dovholt
2. Andreas Grandin
3. Jimmy Björkman
4. Marcus Johansson
5. Anna Sandin

Då ser vi ut att kolar oss med en bana om inte andra andreas och manuel tar och bestämmer sig :)

Jag måste dessvärre avboka lördagens foto. Jag blir upptagen på annat håll. Grillning o så, så det blir ju trevligt. Men trist att missa första boulen för sommaren.

En annan gång vänner!

Attans, Manuel och hurra för er andra ;)

Då blir det en bana i två timmar från kl. 17.00. Kostnaden blir 120 kr per näsa om inte fler kommer till.

Kul!

Förresten - vilka vill käka där? Ska jag boka bord från 19.00?

Senast ändrad:
jido skrev:
Attans, Manuel och hurra för er andra ;)

Då blir det en bana i två timmar från kl. 17.00. Kostnaden blir 120 kr per näsa om inte fler kommer till.

Kul!

Förresten - vilka vill käka där? Ska jag boka bord från 19.00?

Oj var det så dyrt, det minns jag inte att det var. Men blir bra. Jag käkar gärna där, har för mig det var ganska ok käk där va?

granden- skrev:
Oj var det så dyrt, det minns jag inte att det var. Men blir bra. Jag käkar gärna där, har för mig det var ganska ok käk där va?
- Hm, vi var kanske några fler förra gången. Men timpriset är 300 kr delat på så många vi nu blir.

Ska jag minska ner till en timme på en bana?

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto