Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm street inbjudan Måndag 5/4 (Modeller efterlyses)

Produkter
(logga in för att koppla)
Jättespännande att se bilderna komma. Glöm inte att skicka till mejlen också, det ska bli ännu mer spännande!
Ni är superduktiga och det är också väldigt kul att se era olika stilar, ingen är ju rätt eller fel, utan var och en jobbar på sitt sätt med samma tema. På det sättet är ju inte heller någon bättre än den andra.

Givetvis vill jag också se mer här i tråden, samt vad ni gjorde med Tobbe, det fick jag ju aldrig se, som var på en annan plats hela tiden, spännande!

Shiiiit Anna Du kan ju se riktigt läskig ut! Såg inte ditt minspel på plats genom sökaren men fick en klar inblick nu :)

Kolla den här kontra den tidigare... De blir balla ihop!

Se här i större version

http://www.icepic.se/marcus/?page_id=331

Bilagor

• 61913-Anna-Maiden-100k.jpg
    61913-Anna-Maiden-100k.jpg
    16.3 KB · Visningar: 161
Tack för idag, det var riktigt kul att fota modeller, om än aningen svårt att veta vilka direktiv jag som fotograf skulle ge modellerna.

Som vanligt förstör fotosidans låga kvalitetsgräns bilderna helt och hållet så jag lägger upp en bild i hög kvalitet på min hemsida istället.

http://www.jbphoto.se/punkaranna_2000.jpg

Bilagor

• _DSC2712-Edit_400.jpg
    _DSC2712-Edit_400.jpg
    13.5 KB · Visningar: 160
Hahaha
Mackan - det var ju Ozzy-feeling på den där, till och med utan de runda solisarna.
Joel - skulle kanske investera i lite vampyrtänder :)

Några till på Anna

Bilagor

• _DSC2627.jpg
    _DSC2627.jpg
    55.7 KB · Visningar: 162
  • _DSC2628.jpg
    _DSC2628.jpg
    41.9 KB · Visningar: 164
  • _DSC2637.jpg
    _DSC2637.jpg
    42.1 KB · Visningar: 166
  • _DSC2638.jpg
    _DSC2638.jpg
    42.5 KB · Visningar: 165
  • _DSC2644.jpg
    _DSC2644.jpg
    38.2 KB · Visningar: 164
Samma här, har fått urval från endast två personer. Hoppas att det kommer mer, tror att både Tobbe och jag gav rätt mycket idag. Hoppas det kommer under morgondagen i alla fall :)

Det låter toppen. Jag kräver givetvis inte att någon ska langa upp dem snabbt, fatta mig inte fel, men just såna här besked är precis vad man vill höra :) Kanon!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar