Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sthlm street inbjudan Måndag 5/4 (Modeller efterlyses)
- Trådstartare mackan
- Start datum
spots
Aktiv medlem
Värmen då Mackan? Eller ska vi plåta i dunjacka
Var sågs ni i lördags, jag var inte med då... ?
Utanför Slussens tunnelbana =)
spots
Aktiv medlem
Som har tre olika ned/uppgångar Anatar att ni menar mittuppgången mot torget? Går dit om jag inte hör något annat, så får ni hämta mig där om jag tänkt fel.
Ja, precis.. vid torget =)
iSolen.se
Guest
Vad sägs om att plåta lite sköna miljöer imorgon.
Tänkte att man får bra mycket mer gjort om man stannar upp och umgås med platserna lite mer.
Skulle ju vara skitkul om vi kunde få med oss några personer som kan agera lite streetmodeller. Inga krav utan bara någon/några som tycker det är kul att verka framför kameran och som sjävklart som belöning kan få med sig några riktigt balla bilder hem!
Det är kasnke ett långskott att någon hinner läsa och nappa på det här men väl värt ett försök eller om någon har vänner som vill vara med?
Nå vi får se..
Hur många är det som vill vara med imorgon? Sätt upp er..
1. Marcus
2.
3.
4.
Modeller
1. Tobbe
2.
3.
Samling Hötorget (koncertrappan 13-13:30 för vidare färd....
Mackan, har du ett telefonnummer? Jag kommer förhoppnigsvis, lite senare dock.
iSolen.se
Guest
Skrev inte Kjell att han skulle hålla sig hemma?
1. Marcus
2. Janne
3. Daniel
4. Andreas
5. Ola
Modeller:
1. Tobbe
2. Anna
3.
jag har 0768-702122 och kommer om en timme, vem kan jag ringa?
od_foto
Aktiv medlem
Tusen tack för i dag, det var skoj! Hade med en lillkamera och tänkte filma lite av själva grejen, men det blev ju aldrig tid. Vi får köra en gång till när det blir lite varmare, eller hur? Om vi tar det någonstans dit man kan åka bil (och framför allt parkera) utan några hemska avgifter, kan jag även ha med mig basen (dock totalt uteslutet i regn).
Skicka gärna bilder till mig, info [snabel-a] ambar.se
Hoppas att det är ok om jag vill använda någon på t.ex. Facebook eller min hemsida sen, givetvis anger jag i så fall fotografens namn (skriv därför ert namn i mejlet, i synnerhet om ni inte har en mejladress med fullständigt namn i)
Skicka gärna bilder till mig, info [snabel-a] ambar.se
Hoppas att det är ok om jag vill använda någon på t.ex. Facebook eller min hemsida sen, givetvis anger jag i så fall fotografens namn (skriv därför ert namn i mejlet, i synnerhet om ni inte har en mejladress med fullständigt namn i)
JanFer
Aktiv medlem
Här kommer några ur min skörd.
Tack Anna & Tobbe samt alla andra.
Jag tror Tobbe kan bli en bra modell till efterlyst ;-)
Tack Anna & Tobbe samt alla andra.
Jag tror Tobbe kan bli en bra modell till efterlyst ;-)
Bilagor
Ergodyne
Avslutat medlemskap
Ett första försök
Det blev svårt med iso-talen när man inte hade blixt men på håll så ser det ju bra ut i alla fall....
Det blev svårt med iso-talen när man inte hade blixt men på håll så ser det ju bra ut i alla fall....
Bilagor
Senast ändrad:
HooX
Avslutat medlemskap
Tack för idag allihopa. Är inte van med blixten än så det vart lite svårt idag.
Gjorde dom flesta svartvita, tyckte det passade bättre.
Börjar med några bilder på Anna och Tåbbe.
Gjorde dom flesta svartvita, tyckte det passade bättre.
Börjar med några bilder på Anna och Tåbbe.