Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm street inbjudan Måndag 5/4 (Modeller efterlyses)

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Vad sägs om att plåta lite sköna miljöer imorgon.

Tänkte att man får bra mycket mer gjort om man stannar upp och umgås med platserna lite mer.

Skulle ju vara skitkul om vi kunde få med oss några personer som kan agera lite streetmodeller. Inga krav utan bara någon/några som tycker det är kul att verka framför kameran och som sjävklart som belöning kan få med sig några riktigt balla bilder hem!

Det är kasnke ett långskott att någon hinner läsa och nappa på det här men väl värt ett försök eller om någon har vänner som vill vara med?

Nå vi får se..

Hur många är det som vill vara med imorgon? Sätt upp er..

1. Marcus
2.
3.
4.

Modeller
1. Tobbe
2.
3.

Samling Hötorget (koncertrappan 13-13:30 för vidare färd....

Vad sägs om att plåta lite sköna miljöer imorgon.

Tänkte att man får bra mycket mer gjort om man stannar upp och umgås med platserna lite mer.

Skulle ju vara skitkul om vi kunde få med oss några personer som kan agera lite streetmodeller. Inga krav utan bara någon/några som tycker det är kul att verka framför kameran och som sjävklart som belöning kan få med sig några riktigt balla bilder hem!

Det är kasnke ett långskott att någon hinner läsa och nappa på det här men väl värt ett försök eller om någon har vänner som vill vara med?

Nå vi får se..

Hur många är det som vill vara med imorgon? Sätt upp er..

1. Marcus
2.Janne är med
3.
4.

Modeller
1. Tobbe
2.
3.

Samling Hötorget (koncertrappan 13-13:30 för vidare färd....

(tio tecken)

Det skulle vara lite skoj att vara modell faktiskt, måste bara kolla hur jag har det med en annan sak i morgon. I så fall är den 18 i stan, så det kanske går att kombinera. Återkommer!

Det ska nog gå bra att modella för min del. Kommer kring 13.30, har sovit toklite i två nätter, så det blir sovmorgon i morgon först :)

Jag är nödfall modell. Folk får offra sig lite =)

*argh*
Vi skulle slängt upp annons på blocket....

Verkar som jag dragit på mig vårförkylning, ett evigt nysande på morgonen, så jag håller mig hemma idag.

1. Marcus
2. Janne är med
3.
4.

//Kjell

Jag hänger gärna med om jag hinner klart med jobbet bara.

1. Marcus
2. Janne är med
3. Kjell
4. Daniel
5.
6.

Okej,

Men har vi några kvinnliga modeller? Det borde ju finnas många här på Fs tycker man?
Sånt här brukar folk få betala för annars :)

//Marcus

Ps Slå mig en signal om ni är nyfikna och vill veta mer ds
0708 777895

Bilagor

• 33744-Rebecca-testbild-100k.jpg
    33744-Rebecca-testbild-100k.jpg
    87.6 KB · Visningar: 405
Jo, jag svarade ju ovan. Fast var kan man modella i det här skitvädret? Hoppas du har en inomhusplan, så att det inte blir kallt... (fast ok då, jag är inte 20, men jag föredrar att kalla mig förstagenerationspunkare och inte kärrikng :p )

Haha bra Anna ;)

Jo jag sitter just nu och smider planer.. funderar på att omlokalisera oss pga väder!

Åk inom kort

//M

Skrev inte Kjell att han skulle hålla sig hemma?

1. Marcus
2. Janne
3. Daniel
4. Andreas
5.

Modeller:
1. Tobbe
2. Anna
3.

Okej, Nu vet jag...

Ladda med mycket ISO eller kanske blixt

Slussen 13:30 (samma mötesplats som i lördags)

//Marcus

Ni som skall plåta nu kan ju försöka tänka igenom vad ni vill få ut av modellerna
Det är ju liksom fotografens uppgift att ha det lite klart för sig :)

//M

Miljön är betongig och ganska mörk men har lite ljus här o där

Värmen då Mackan? Eller ska vi plåta i dunjacka :p

Var sågs ni i lördags, jag var inte med då... ?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar