Hej igen!
Jag kan inte se något IP-nummer, men vi har ju koll på människan via den sidan på nätet där min dotter är medlem. Den heter förresten
www.snuttis.com och är väl mest för barn och yngre tonåringar, vad jag har förstått.
Här är förresten mailet som personen skickade till min dotter idag. Dottern hade lyckligtvis sparat det.
*klistrar in*
Idag, kl 15:48
Lottan: hej du tycker det kanske känns lite konstigt att en tjej skriver dett Men Lotta heter jag och jobbar för min mamma som hon jobbar hos en agentur i sthlm. jag ville hjälpa henne genm att hitta nya söta tjejer som ser intresanta ut för modell jobb,självklart e jag anställd av företaget med, som heter sthlm model search e du intreserad prova på ? Är en seriös tjej och tycker du ser väldigt bra ut tjejen, intreserad så kan du lägga till mig på msn så kan vi prata mer om detta, Kram
*Slut citat*
Jo, som någon annan skrev förut, så är stavning och meningsbyggnad under all kritik!
Men folk kan ju vara seriösa för det...
Fast jag väljer att tro att dom inte är det och har just skickat iväg ett mail till Polisen med all dokumentation jag har att tillgå.
Får se vad dom svarar i morgon på kontorstid!
/Catarina