Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm: Galet fotosugen, lördag den 15/3

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Precis så är det: jag bara måste ut och lufta pannkakorna i helgen. Någon som kan tänka sig att hänga på?

/Jimmy

Bilagor

• imgp7314.jpg
    imgp7314.jpg
    97 KB · Visningar: 650
Jag é på om det é väder för att vara ute :)
Då kan jag passa på att köpa dig en kaffe som du stod för förra gången.

Bilagor

• dsc_0894.jpg
    dsc_0894.jpg
    44.4 KB · Visningar: 632
Utmärkt, utmärkt ... ;)

Vädret får väl styra, så vi kan avvakta med att spika rutten tills vi vet mer. Men lite regn har aldrig sabbat mina bilder.

Bilagor

• imgp4390.jpg
    imgp4390.jpg
    75.8 KB · Visningar: 627
Jag hänger ockkså på med reservation för huruvida badrumsdelarna kommer eller ej till helgen.

Lysande, kompisar!
Vädret ser väl ut att bli "uppfriskande", så kanske vi får gå under jord. Ska vi bestämma mötesplats och sånt under morgondagen?

/Jimmy

Hade varit kul men är upptagen med kurs. Det verkar som vi hamnar i otakt hela tiden Jimmy?

//Mackan

Ja, nu har det gått att tag sedan sist vi sågs, Mackan. Men förr eller senare blir vi väl exponerade för varandra igen ;)

Med lite tur kanske vi springer på varandra igen...
dvs som förra helgen, då vi inte visste att det var ni där inne i övergivna lokalen.. HaHa

jido skrev:
Ska vi bestämma mötesplats och sånt under morgondagen?

/Jimmy

Ska vi göra det simpelt för oss och träffas på centralen, ringen, och bestämma vart vi ska därefter. Klockan 12:00 é väl lagom tid.

Kankse dyker upp, beror på om jag kan sova eller inte, jobbar natt i helgen.
Kankse sluter upp lite senare?
Vem kan jag telefonera isf?

Maffe skrev:
Kankse dyker upp, beror på om jag kan sova eller inte, jobbar natt i helgen.
Kankse sluter upp lite senare?
Vem kan jag telefonera isf?

Jag har redan lagt ut mitt nr tidigare så jag kan göra det igen :) hehe

0705-293626

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar