Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sthlm, 2 juli: Fotosugen

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Någon som är sugen på att ta en sväng på stan idag? Möt upp mig vid centralstationens huvudentré kl 13.00 i sånt fall. Vädret får avgöra om det blir utanför eller innanför!

Och inga frågor om vad vi ska fota eftersom det är självklart: det är idag på dagen 55 år sedan Elvis spelade in låten Hound Dog. Dagens tema blir därför att fota husdjur!

Bilagor

• 110606_IMGP3570.jpg
    110606_IMGP3570.jpg
    24.8 KB · Visningar: 268
Jag har bara en tvåsitsig bil och vi är två tyvärr.
Rodda till en bil till så fixar det sig....:)

Jag har bara en tvåsitsig bil och vi är två tyvärr.
Rodda till en bil till så fixar det sig....:)

Attans. Men jag kollade upp tågen, och det ser ju ut att funka. På kartan ser det också ut som att man kan gå till utställningen från tågstationen. Hm ...

Tobbe?

Läckert Lasse!
Ska till Nyköping stx!!!
Jimmy, finns en plats kvar i bilen, men då får du dras med Sony-dårar och du får komma hit.nu!

Det låter spännande.... :) Jag hänger på.

Men blev lite förvirrad där? Blir det fotrunda? Eller skulle det åkas till Nyköping istället?

/Tina

Tina, Tobbe: Jag har fått en plats i Maffes bil, så om ni vill köra på i stockholm åker jag dit med honom.

Men: vill ni också till Nyköping får vi ordna med annan transport.

Vad säger ni?

Jag kan inte åka bort över dagen idag då jag har annan agenda till e.m/kvällen! Synd! :-/

Ha det så roligt i Nyköping! :)

/Tina

Nyköping

Yes

Det blir en sväng till N-ping, så jag och Tobbe släpper Sthlm för dag. Vi får ta husdjuren en annan dag!

Och Joel: jag har hört att det är fuktigt därnere idag. Status?

Någon som fortfarande är på i Stockholm/Centralen e.dyl? Det verkar som det är häftigt väder på G :)

Några bilder från Nyköping. Det blev mest detaljstudier för mig.

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    90.1 KB · Visningar: 106
  • 2.jpg
    2.jpg
    42.7 KB · Visningar: 105
  • 3.jpg
    3.jpg
    66.1 KB · Visningar: 105
  • 3b.jpg
    3b.jpg
    48.1 KB · Visningar: 107
  • 4.jpg
    4.jpg
    62.4 KB · Visningar: 106
Fina detaljer, Lasse. Själv gick jag loss på folklivet där borta. Plus en blomsterängsbild på Tobbe på vägen hem :)

Bilagor

• 110702_IMGP4534.jpg
    110702_IMGP4534.jpg
    96.6 KB · Visningar: 99
  • 110702_IMGP4558.jpg
    110702_IMGP4558.jpg
    69.8 KB · Visningar: 102
  • 110702_IMGP4628.jpg
    110702_IMGP4628.jpg
    96.3 KB · Visningar: 99
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar