Annons

ST E3 RT och 600 EX Tutorial

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Köpt två 600 EX och sändaren ST E3 RT. Vi börjar så småningom komma överens men skulle vilja hitta någonNnågra riktigt bra videos med genomgång av alla funktioner. Instruktionsböcker är bra men ibland så är de lite krångligt skrivna och skulle vilja förstå vissa funktioner som jag inte greppat med hjälp av instruktionsbok.
 
Det finns åtminstone nån video som handlar om 580 EX II, och fjärrstyrning av dessa. Kan du den blixten bra så har du förstått en stor del av hur 600 EX-RT fungerar också.
 
Tack för tipsen

Tack för tipsen!
Bra film för hur man kan använda dem rent kreativt. Skulle vilja ha en riktig nördfilm som bara filmar displayen och visar olika inställningar. Börjar få kläm på dem men vill ha 100 koll. Min erfarenhet är att om man inte behärskar sin utrustning till 100 procent så kommer det i vägen för det kreativa när man väl skapar bilderna.
 
Vet inte var du bor, men du kan kanske stämma träff med någon "nörd" i närheten? "Nördtätheten" på den här sidan är stundtals rätt hög...
 
Precis vad jag letat efter!
Hade missat att några funktioner inte funkar med Mark II så nu behöver jag inte slita mitt hår att få dem att funka. Bara att köpa en Mark III :))

Kanon nöjd med systemet annars. Riktigt smidigt!!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.