Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stöldgods från Fotovideo?/Tredera

Produkter
(logga in för att koppla)

Petsan

Aktiv medlem
Hej!

Vill inte på något sätt komma med falska anklagelser, men just nu ligger det galet mycket dyra Nikon DSLR ute på Tradera, av signaturen EXTRAPRYLAR. Känner inte igen signaturen sedan tidigare (typ "Daniel" som kränger smuggelgods från US). Känns som för mycket av ett samband för att var slump...

Leveranstid 7-9 arbetsdagar (max 14) står det, så jag gissar om att det är någon ny stjärna som kommit på att man kan sälja smuggelgods (snarare än stöldgods) :)

Hej!

Vill inte på något sätt komma med falska anklagelser, men just nu ligger det galet mycket dyra Nikon DSLR ute på Tradera, av signaturen EXTRAPRYLAR. Känner inte igen signaturen sedan tidigare (typ "Daniel" som kränger smuggelgods från US). Känns som för mycket av ett samband för att var slump...
Extraprylar kör från USA
Mvh
Mats

Aait! Då ber jag att få avrunda den här tråden i så fall. USA-import är ju inget nytt under solen vad gäller tradera och blocket, mm.

Tja, jag tycker ändå det är på sin plats att avråda från köp av dessa smugglare - det blir lite billigare, men kan ställa till det vid eventuella fel.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar