Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Står allt helt still nu?
- Trådstartare Micke_tml
- Start datum
Nejdå, allt står inte still. Aktiveringsfunktionen är en helt automatisk process utan redaktionens inblandning, men sen Hotmail mfl implementerat mycket kraftfullare SPAM filter (väldigt förståeligt) så verkar våra aktiveringsmail allt oftare fastna i dessa och därför inte nå fram.
Vi får kolla över och se vad det är som gör att SPAM filtrena triggar på våra mail och så får vi se om vi kan åtgärda.
Har man inte fått något mail så går det bra att skicka en fråga till redaktionen ([email protected]) med info så tar vi tag i det.
Vi får kolla över och se vad det är som gör att SPAM filtrena triggar på våra mail och så får vi se om vi kan åtgärda.
Har man inte fått något mail så går det bra att skicka en fråga till redaktionen ([email protected]) med info så tar vi tag i det.
Micke_tml
Aktiv medlem
Vi ska inte ha spam filter på mailen så det måste ha hänt nått annat.
Har ialf skickat ett mail nu till [email protected]...
Tack för ett snabbt svar.
Ps. Skickade mail via Kontakta oss igår, men det fick jag inte heller nått svar på.
Har ialf skickat ett mail nu till [email protected]...
Tack för ett snabbt svar.
Ps. Skickade mail via Kontakta oss igår, men det fick jag inte heller nått svar på.
Det mailet har inte kommit fram (det som du skickade precis) och inte heller det som du skickade igår vad jag kan se. Jag testskickade ett mail till redaktionen nu och det kom fram pronto. Skicka ett mail med mig som CC ([email protected]) så får vi se om felet ligger någon annanstans.
Micke_tml
Aktiv medlem