Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ständig träff plats?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej,

Jag var med första träffen och tyckte det var mycket lyckat. Jag vill inte missa möjligheten att träffa fotovänner igen. Jag kommer den 20 juli.

/Janne Arleklint
 
Visst

Kul att ni ses, men jag hoppas att detta får förbli den centrala delen i Fotosidans verksamhet. Vill man och har man möjlighet att gå på vanliga fotoklubbars möten så finns de ju i stort sett i varenda stad. Det skulle vara synd om fotosidan blev reducerat till en hemsida för en "vanlig" fotoklubb. Jag hoppas att ni har trevligt på era möten i Stockholm, Gtbg mfl storstäder men att ni ändåå lägger er kraft på nätet.

mvh
Peter
 
Re: Visst

pl2se skrev:
Kul att ni ses, men jag hoppas att detta får förbli den centrala delen i Fotosidans verksamhet. Vill man och har man möjlighet att gå på vanliga fotoklubbars möten så finns de ju i stort sett i varenda stad. Det skulle vara synd om fotosidan blev reducerat till en hemsida för en "vanlig" fotoklubb. Jag hoppas att ni har trevligt på era möten i Stockholm, Gtbg mfl storstäder men att ni ändåå lägger er kraft på nätet.

mvh
Peter

Peter jag håller inte med dig!

Jag är också medlem på den tyska fotosidan "www.fotocommunity.de" som är ungefär detsamma som fotosidan.se.
PÅ mina besök i Tyskland har jag också träffat folk från denna sidan och vi kunde prata och snacka om fotografi och sånt. - Visst, sånt kan man också göra på "vanliga" fotoklubb som du säger. Men jag tycker att fotosidan.se är ju på nåt visst sätt också en fotoklubb där man framförallt hittar folk som bedöma bilderna kanske mer professionellt än i några andra fotoklubbar.

Varför skulle man då inte träffa sig i verkligheten också??

Vill bara skicka en citat av en medlem från fotosidan som jag fick idag via e-mail angående ett träff:
"Det låter ju kanon kul! Få lite inspiration och ideer från andra, varför inte! - Jag e gärna med."

Jag acceptera din åsikt men vill säga att jag inte håller med dig.

Mvh

Steffen Langhammer
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.