Annons

Spritpenna på skärm!!!

Produkter
(logga in för att koppla)
.Z. skrev:
Exakt så gjorde en av mina söner vid samma ålder, bilen var bara några månader gammal!

Sätt mig på samma lista :)

Bil för 200 laxar som jag haft i kanske ett halvår. Både sonen och dottern gick lös på den med ett par stenar, fram o bakdörr på bägge sidor, samt någon skärm. Inte sådär värst kul :)

Nuförtiden brukar bara sonen roa sig med att stoppa stenar i min diascanner, harmlöst i jämförelse ;)

Slas skrev:
Det där ser precis ut som en såndär hembränningsaparat
En dag på dagis låg vinden på från Jästbolaget i Rotebro, så det luktade jäst i luften. Då hade jag tydligen sagt till dagisfröknarna att "det luktar precis som när pappa gör sprit" :)

(Pappsen gjorde inte ens sprit utan sysslade med helt laglig vinframställning. Men det är inte så lätt som liten parvel att hålla reda på alla termer.)

Roliga historier helt klart. Barn ska få vara barn. De gör ju inte detta i jävelskap utan på grund av att de är nyfikna och vill prova sig åp nya saker. Min dotter nu 2,5 år gammal har bla hunnit med att tomma burken med vax i sitt hår, tömma ut en hel burk nagellack på golvet, rita på diverse dörrar tapet och golv plus lite andra saker jag inte kan komma på nu.

Canonliza skrev:
Jag hade två lådor med leksaker i köket, precis bakom där jag satt. Ett tag brukade jag gömma mat där om jag inte orkade äta upp. Mamma var mindre glad av att hitta mögliga mackor mm bland legot.

//Liza

Får la hoppas att sonen din inte har ärvt de egenskaperna ;)

Hehe... mycket rolig läsning.. mina äggstockar slår knut på sig i rena förskräckelsen!

Jag har aldrig fått berättat för mig om bus jag har gjort.. kanske var jag ett ovanligt snällt barn? ;)

Tvivlar.. har ett minne av när jag badade lillasyster. Ute. På vintern. Måste ge mig själv pluspoäng för kreativiteten. Byggde ett badkar av massa tösnö, hämtade vatten i hink från parkeringen och hällde i, placerade sedan min treåriga lillasyster med tillhörande galonbyxor i detta fina kar. Det var lätt, lillasyster älskade att bada. =)

Mamma var mindre glad...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar