Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Speedlite 430EX

Produkter
(logga in för att koppla)

ELKONGO

Medlem
Undrar lite om inställningarna på den, har tyvärr ingen manual. På LCD skärmen på blixten står det X mm, tyckte först den rörde sig efter vad jag hade för brännvid på objektivet, men den hänger inte med längre, står konstant på 14 mm och det har jag inte på objektivet, har jag råkat knappa in någon inställning? Samt varför skärmen blinkar när jag vinklar blixten mer än 45 grader? Som ni kanske märker är det första gången jag använder en extern blixt!

Tack!
 
Undrar lite om inställningarna på den, har tyvärr ingen manual. På LCD skärmen på blixten står det X mm, tyckte först den rörde sig efter vad jag hade för brännvid på objektivet, men den hänger inte med längre, står konstant på 14 mm och det har jag inte på objektivet, har jag råkat knappa in någon inställning? Samt varför skärmen blinkar när jag vinklar blixten mer än 45 grader? Som ni kanske märker är det första gången jag använder en extern blixt!

Tack!

Manual:

http://media.the-digital-picture.com/Owners-Manuals/Canon-Speedlite-430ex-Flash-Manual.pdf
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.