Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Specifik bildsökning på photo.net?

Produkter
(logga in för att koppla)

forstheim

Aktiv medlem
Är det någon som vet hur man gör fria sökningar på bilder som finns på photo.net? Vill kunna söka på kamerautrustning och liknande som använts för bilderna. Det enda jag finner är standardiserade sökningar..och fria sökningar i forumtrådar.

Vad finns det annars för fotosajter med stor bildbank där detta går att göra?

www.photosig.com, tyvärr förekommer samma kamera flera gånger med snarlik beteckning.. men där kan du söka.

Mvh
Johan

forstheim skrev:
Är det någon som vet hur man gör fria sökningar på bilder som finns på photo.net? Vill kunna söka på kamerautrustning och liknande som använts för bilderna. Det enda jag finner är standardiserade sökningar..och fria sökningar i forumtrådar.

Vad finns det annars för fotosajter med stor bildbank där detta går att göra?

Ok..tack Johan!

Så det går alltså inte göra sådana sökningar på photo.net!?

Jag testar på photosig..

..har testat photosig nu. Men inte heller där verkar man kunna göra specifika sökningar utan bara "browsa" igenom bilder. För mig tar det evigheter att klicka mig fram på det sättet. Finns det ingen som har en sökfunktion liknande den som finns här på fotosidan?

Senast ändrad:
ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar