ANNONS
Annons

Spara till 10D + L-optik eller slå till på en 300D/70D nu?

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Det är värt varje extra krona.

jonasbi skrev:
Kim kan du motivera varför.
Jag har ju precis motiverat varför.
Testa att plåta med båda kamerorna så förstår du varför.
jonasbi skrev:
Plast - ja men är det någon som har haft annat problem än känslan. Övriga funktioner när är de så viktiga?
Jag tror inte det är några problem med plasten..men det känns bedrövligt..om det är viktigt eller inte, är helt upp till dig givetvis.

Om du saknar hastigheten och funktionerna eller inte kan bara du avgöra..jag vet att jag skulle göra det iaf.

Senast ändrad:
Re: Snart pank

jonasbi skrev:
Till Dig "Sagan" risken är stor att Du kostar mig 5 tkr
Jag skäms inte det minsta...du kommer inte tänka på de 5k xtra när du väl börjat använda 10D..det känns inte som mycket pengar då.

Senast ändrad:
Objektiv

Du "Sagan". Vilka objektiv skall jag köpa. Tamron 28-75; tamron 90 (gillar mackro) Canon 17-40. Va tror Du min hustru säger!

Björn Jansson skrev:

Men någon här måste väl ha beställt från dem?
Är det priserna på sidan som gäller eller inte?
Ingår det tysk moms i priset eller måste man lägga på den eller är det svensk moms som skall dit?

jag beställde ett tamron 17-35/2.8-4 av dem i julas. tog ungefär en arbetsvecka att få det och det kostade, inklusive frakt, runt 4300:- (listpriset hos scandinavian är 4995:- + frakt).

/f

Re: Objektiv

jonasbi skrev:
Du "Sagan". Vilka objektiv skall jag köpa. Tamron 28-75; tamron 90 (gillar mackro) Canon 17-40. Va tror Du min hustru säger!
Av dessa tre? jag skulle välja 17-40..vidvinkel vill man ju inte vara utan.

Vad din hustru kommer säga.."Hur mycket sa du?!"

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar