Annons

Sonys och Nikons bildstabilisering bäst i test

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sonys och Nikons bildsta

papi skrev:
det börjar bli svårt att hitta bra argument för 50-bilders teorin antar jag...

jag är fullt nöjd med 10 bilders teorin,
5 bilders teorin är tyvärr svårare att se rimligheten i,

ha en bra dag
Henrik
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sonys och Nikons bildstabilisering bäst i test

Punkk skrev:
Din negativism mot Pentax och framförallt Pentaxägare börjar bli väldigt väldokumenterad här på FS. Vad i all världen var egentligen din tanke med att köpa en k10d?

För att det är en bra kamera, och motsatsen har jag aldrig hävdat. Att k10d skulle var det bästa valet för alla fotografer i detta avlånga land är mer tveksamt.

Att min syn är något mer nyanserad än vissa av deltagarna i detta forum kanske beror på att jag
också provat (och äger) kameror av flera andra märken.

Att bredda sitt perspektiv är nyttigt i många sammanhang.

med vänliga hälsningar
Henrik
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sonys och Nikons bildstabilisering bäst i test

cmyk skrev:
För att det är en bra kamera, och motsatsen har jag aldrig hävdat. Att k10d skulle var det bästa valet för alla fotografer i detta avlånga land är mer tveksamt.

Att min syn är något mer nyanserad än vissa av deltagarna i detta forum kanske beror på att jag
också provat (och äger) kameror av flera andra märken.

Att bredda sitt perspektiv är nyttigt i många sammanhang.

med vänliga hälsningar
Henrik

Trevligt att höra att du gillar din k10a!

Jag förstår vad du menar med att prova och äga olika system, men som amatör kan det vara få förunnat att få göra det. En ägare av t.ex Pentax tycker självklart att Pentax är det bästa märket, annars skulle den aldrig köpt det.

Men jag tror att de flesta inser att vad som är bäst för en själv inte nödvändigtvis behöver vara bäst för andra personer.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.