Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sony över axeln
- Trådstartare Ljusdans
- Start datum
js1
Aktiv medlem
Vigelandsparken
Kameran fick följa med på en jobbresa till Oslo förra veckan. En kort sightseeing i Vigelandsparken hann jag med utöver jobbet.
Sony A77II med Minolta HS 80-200/2,8
Kameran fick följa med på en jobbresa till Oslo förra veckan. En kort sightseeing i Vigelandsparken hann jag med utöver jobbet.
Sony A77II med Minolta HS 80-200/2,8
Bilagor
Michael Johansson
Aktiv medlem
Michael Johansson
Aktiv medlem
Michael Johansson
Aktiv medlem
RX100 iv
Angående Älvsborgsbron så var jag uppe i de båda pylonerna. Jag blev nyfiken på om det skulle bli några bra bilder uppe från toppen och ringde det som då hette Gatukontoret och frågade om det fanns möjlighet att kunna få tillträde. Det gick bra svarade en glad gosse i andra änden på telefonlinjen: - Kom hit i eftermiddag så kan du få låna en nyckel!
Helt otroligt, men några timmar senare hade jag nyckel i handen och kunde sedan ta hissen upp till toppen och få några hyfsat bra bilder.
Detta hände på mitten av 70-talet. Idag är det nog inte lika enkelt.
mistermuntz
Ny medlem
Michael Johansson
Aktiv medlem
Bertil Norberg
Aktiv medlem
Tornfalk Riddarholmskyrkan
Boende i centrala Stockholm. Ta 3:ans buss till Riddarholmen, gå 75 meter. Här bjuds på naturens skådespel, som många reser på safari för att uppleva. Tornfalken satt på sydöstra spiran och parade sig. Gratisporr mitt i stan!! Sony A 99 + Tamron 150-600.
//Bertil
Boende i centrala Stockholm. Ta 3:ans buss till Riddarholmen, gå 75 meter. Här bjuds på naturens skådespel, som många reser på safari för att uppleva. Tornfalken satt på sydöstra spiran och parade sig. Gratisporr mitt i stan!! Sony A 99 + Tamron 150-600.
//Bertil
Bilagor
GunnarW
Aktiv medlem
Sömnig tråd behöver visst lite vårluft. Det var iofs mer av det igår men det får bli mer sen.
En promenad på stan i begynnande skymning. Framtung utrustning med Canon 17-40 på Nex5R via Metabones iii
En promenad på stan i begynnande skymning. Framtung utrustning med Canon 17-40 på Nex5R via Metabones iii
Bilagor
Michael Johansson
Aktiv medlem