mistermuntz
Ny medlem
Nybörjar-fotograf, började för 3 veckor sedan. Detta är vad jag åstadkommit än så länge!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nybörjar-fotograf, började för 3 veckor sedan. Detta är vad jag åstadkommit än så länge!
Hm, det var underligt. La över på tapatalk appen... Får lägga upp direkt från sidan nästa gång!Märkligt jag kan se bilderna från mobilen men inte från datorn. Vad har du för kamera och objektiv?
Det framgår inte. Välkommen till fotosidans forum förresten.
För några dagar sedan hade jag en timma i Lund att slå ihjäl i väntan på tågbyte. Jag passade på att ta några snabba skott med mitt nyinköpta Voigtländer Super Wide Heliar III 15mm på a7R.
Visa bilaga 138481
Visa bilaga 138482
Visa bilaga 138483
Jag är riktigt nöjd med detta objektiv som inte visar upp de lilafärgade banden längs kortsidorna som föregångarna hade (på denna kamera). Alla bilder är obeskurna.
Fantastiskt vacker uppe i fjällen.En tur till Grövelsjön med Sony A7 och Rokinon 14mm F2.8
Tycker jag också!Var ute och gick med min a6000 och mitt nyinköpta 55-210 och då kom dom här gamla flygplanen.
Tyckte det blev en rolig bild.
/Johan