Advertisement

Annons

Som google analytics, fast utan javascript

Produkter
(logga in för att koppla)

PeterWem

Aktiv medlem
Är ute efter ett statistikprogram på nätet där man inte använder sig utav javascript. Detta då wordpress.com som äger sidan inte tillåter javascript. Wordpress.com har redan en statistikräknare, men jag har blivit bortskämd med google analytics och med footprintlive.com
 
Senast ändrad:
Clicky (www.getclicky.com) ska ha begränsat stöd för tracking på wordpress.com bloggar med hjälp av en bild som man tydligen ska länka till istället för att lägga till script på sin blogg. Man tappar sökordsspårning osv. Att teckna sig på Clicky är gratis med möjlighet att betala för mer.

Mitt råd är att att sätta upp en egen wordpressblogg där du har full kontroll. Hosting är ganska billigt, kolla exempelvis www.one.com.
 
Clicky (www.getclicky.com) ska ha begränsat stöd för tracking på wordpress.com bloggar med hjälp av en bild som man tydligen ska länka till istället för att lägga till script på sin blogg. Man tappar sökordsspårning osv. Att teckna sig på Clicky är gratis med möjlighet att betala för mer.

Mitt råd är att att sätta upp en egen wordpressblogg där du har full kontroll. Hosting är ganska billigt, kolla exempelvis www.one.com.

Hostar redan en sida på one.com (segt som sirap) och hostar en wordpress på surftown.dk (snabbt med dyrt). Wordpress.com är dock intressant utav andra skäl.

Ska ta en titt på clicky.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.