Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Solnedgångar

Produkter
(logga in för att koppla)

Harry31

Aktiv medlem
denna vecka har kört extra hårt,att få solnedgångsbilder
här är några av dem bästa korten
1.
143759.jpg

2.
143806.jpg

3.
143845.jpg

kommer flera bilder

förrutom,att jag kört hårt med solnedgångar,så har jag försökt använda solen som verktyg,att göra bilder
se hur solen lysser på dessa träd,så det blir bra bild
när jag kom hit,såg jag direkt,att jag ville fota,tycker solen lysser så underbart här, men tyvärr var isgata,framför skogenså jag fick zooma in på avstånd, men blev bra endå och passade på att använda solens ljusstrålar mellan träden :D
133034.jpg

kanske inte lika bra som den först, men här lysser solen igeom också
1.
144640.jpg

Jag är nybörjare på denna site så jag kanske inte ska yttra mig så mycket ännu. Men jag måste säga att jag tycker att FS har lärt mig mycket på den korta tid jag har deltagit.
En sak som slår en omedelbart är den otroliga mängd med solnedgångsbilder som finns. Många är fint tagna - men det blir bara för mycket! När man kommer till den 100:e solnedgången med några grenar eller träd i förgrunden har i alla fall jag tröttnat. Kan vi inte begränsa utbudet av solnedgångar?

Håller INTE med "ögonvittne".
Till er alla som gillar solnedgångar liksom jag, FORTSÄTT att fota dessa, det finns ingen som är exakt den andra lik, inte mer än att de är solnedgångar.

Mvh/Micke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar