Sgt Hal [E.F.S]
Aktiv medlem
Super
Kan inte bli bättre... Det var ju den 11-12 jag menade ju...
Vi tar detaljerna senare...
Kan inte bli bättre... Det var ju den 11-12 jag menade ju...
Vi tar detaljerna senare...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
steinick skrev:
Helgen 11-12 oktober verkar bra. Jag är med (preliminärt). Jag har fjälltält (2-3 pers) och Trangia-kök.
Snapphaneledaren skrev:
Ok! Det råder en viss förvirring om vem som ska dit på lördagen och dom ska dit på söndagen.... Trevligt om jag/vi kunde få reda på vem som kommer....
Lördag:
Patrik
Ola
Marcus
Söndag:
Steinick
Bossebarrskog skrev:
Jag funderar på att ta med lite färgede lampor (röda, gröna, gula osv.) samt ett par UV lampor. Finns det ngt intresse för att tex lägga på lite färgat ljus på den fina stenbron där vi parkerar???? för att få lite annerlunda bilder.
Jörgen
Snapphaneledaren skrev:
Jag kan ta tre i min bil alt 4, men med all utrustning osv så är nog 3 rekomenderat. Är det någon annan som ska köra ifrån Malmö?
Jag har lovat Marcus och Ola plats (eftersom dom frågade först. Sedan hade Marcus lovat en plats till i min bil till någon som jag i skrivande stund inte kommer ihåg namnet på, är det någon som i så fall kan ge denna man plats i en bil? I "värsta fall" så kan denna person åka med mig, men det blir trångt med grillar, tält och vars 20 kg kamera utrustning
Vi kommer nog åka från Malmö senast 12 (Marcus skulle handla film och jag måste packa inför söndagen) och vi gör ett stopp i Bjärred för att hämta upp Ola.