Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Snapphanar i höstfärger????

Produkter
(logga in för att koppla)
låter kallt med tält.

men med en liten pilsner och en grill klarar man nog kylan så jag är med. Ska leta fram mitt tält bara kan nog ta en stund då jag precis flyttat..


Jörgen
 
Mitt tält och sovsäck ligger i garaget hos mina föräldrar. Man får väl bjuda in sig på middag osv hos dem så man kan hämta det ;)
det blir la säkert trevligt precis som i våras.
vi som tältar innan kan ju säkert ha det trevligt på kvällen så kan ni som inte skall tälta komma och hälsa på under förmiddagen någon gång.
så får man ju se om man kommer upp i tid för soluppgång eller man försover sig som vanligt ...
 
Orelle skrev:
Mitt tält och sovsäck ligger i garaget hos mina föräldrar. Man får väl bjuda in sig på middag osv hos dem så man kan hämta det ;)
det blir la säkert trevligt precis som i våras.
vi som tältar innan kan ju säkert ha det trevligt på kvällen så kan ni som inte skall tälta komma och hälsa på under förmiddagen någon gång.
så får man ju se om man kommer upp i tid för soluppgång eller man försover sig som vanligt ...
[/QUOTE

När rör det sig om?
 
OJ OJ OJ

Nu är det mycket. Min dotter ska ha barnkalas och den enda dagen det kunde vara på för att passa in på så många av hennes vänner så möjligt var söndagen den 19 oktober... det är ju när skogen och kameran skulle få mötas igen..

Nu undrar jag om någon har något emot att flytta fotodagen till helgen innan. Jag vet att jag begär mycket och accepterar motvilligt om det inte funkar...


Jörgen
 
Haj, ledsen att jag inte har svarat innan, men nu är jag tillbaka från Thailand efter två veckors fotande och dykande.

J-kla massa bilder blev det, men inte så många som jag faktiskt trodde.

Men nu till saken :)

Jag ser inga faktiska problem för mig att flytta till helgen innan. Varför jag vill tälta är för att kunna få bra bilder på i skymmning och på morgonkvisten. Jag vet mig själv att jag inte vaknar ur en varm go säng klockan tidigt för att ta lite bilder. Nu behöver jag bara krypa ur tältet och fota.

Det verkar inte som någon har tagit på sig att koordinera vår träff så jag tar på mig det :)
Jag har ju kartor osv från förra träffen.
Jag hoppas att uppslutningen blir lika bra som förra gången.

Väl mött,
Patrik
 
Helgen innan (vi pratar om den 12:e oktober?) går tyvärr bort för min del, p g a andra privata åtaganden. Jag hoppas hursomhelst att ni får en trevlig utflykt och att bilderna dyker upp häromkring efteråt :eek:)
 
Hej. Välkommen tillbaka från semestern Patrik.

Helgen den 11e-12e är inget problem för mig än så länge. Än så länge ser det ut som om jag åxå kommer att tälta men det beror en hel del på vädret :). Hur som helst kommer det nog bli roligt.

Ser fram emot mer info om hur och när


MVH Uffe
 
Vad ni är flexibla...

Jag har letat fram tältet och nu är det bara en varm sovsäck som ska fram. Ska bli kul.

Hoppas att det var kul i Thailand, Patrik.



Jörgen.
 
Börjar närma sig

Så, nu är tältet framletat, sovsäcken fluffig och stormköket kontrollerat så att alla delar finns...

Är det fortfarande 10-11:e som gäller?
Tid och plats?

Är det någom som har plats i bil från Lund/Malmö?? Jag bytar plats i bil mot plats i tält ;-)


/Tältfotografen
 
För alla söndagsfotografer skulle komma ut så tror jag datumen var 11-12 :)

Det är nog bättre än en fredag, då är man inte där förän sent på kvällen.

Jag är hemskt ledsen att det inte har kommit mer information, men det har varit fullt krig på jobb och hemma. Fem miljoner saker som ska fixas hemma och alla vill ha sina projekt färdiga igår :(

Men jag ska fixa det idag.
 
nya datumet

Njo visst har jag en fri helg där också så det passar mig, tar gärna en ledig plats i någons bil
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.