Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sladd till speedlight 430x
- Trådstartare axeisi
- Start datum
Thomas Olinger
Aktiv medlem
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12297
Jag köpte en sån härifrån. Funkar utmärkt. Tänk på att frakten är fri så om inte tullen tar den så kostar den ca 250 kr, med tull kanske det blir 325 kr.
Jag köpte en sån härifrån. Funkar utmärkt. Tänk på att frakten är fri så om inte tullen tar den så kostar den ca 250 kr, med tull kanske det blir 325 kr.
Allemyr
Aktiv medlem
OC-E3 bör eller liknande kopia är kanon, bara det stödjer ETTL, tror dealextreme är hyggligt ärliga så att det går via tullen, tror det blir närmare 400 för kopian då tullen/posten tar en viss service avgift också.
Har själv beställt en några saker från dealextreme, funkar ju bra men det kan hålla låga priser av vissa anledningar, kvalitén kan såklart vara sisådär ibland
Tror dock inte det är jätte vanliga på begagnat marknaden. 600 spänn för en sladd känns ju lite mkt tyckte jag själv, men grymt värt det när man använt den ett tag, när man lärt sig lite olika stilar på ljuset...
Har själv beställt en några saker från dealextreme, funkar ju bra men det kan hålla låga priser av vissa anledningar, kvalitén kan såklart vara sisådär ibland
Tror dock inte det är jätte vanliga på begagnat marknaden. 600 spänn för en sladd känns ju lite mkt tyckte jag själv, men grymt värt det när man använt den ett tag, när man lärt sig lite olika stilar på ljuset...