Annons

Skulle verkligen behöva kritik...

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu är det gjort, kommentarer inlagda.

Enda problemet är att du inte säger vilket jobb du söker med bilderna.
Tyvärr är det många som tar bilder av det här slaget så om du söker jobb som pressfotograf lär du ha många som komkurrerar med liknande bilder. Som förresten inte är intressanta för en tidning såvida du inte söker jobb som nöjesreporter!

Nej, inte jag! Snarare är det beröm och höga betyg jag är ute efter... :D

Ola -> För att få andra medlemmar att vilja lägga större energi på att kommentera dina bilder kanske du skulle skriva att du tänkt använda bilderna för att söka jobb med under dem och i beskrivningen av albumet istället? Har du någon "favoritmedlem" här på fotosidan så skriv ett mail direkt till den personen och fråga om de vill kritisera dina bilder!

/ Fredrik (som med andra ord instämmer med Jims kommentar och alltså inte tycker att forumet är rätt medium för att be om kritik på sina bilder)

Skott skrev:

Nej, inte jag! Snarare är det beröm och höga betyg jag är ute efter... :D

Det finns väl både bra och dålig kritik.

Och visst är det bättre att maila någon speciell istället, alla vill ju ha kritik, bra som dålig.

Andreas.

Skott skrev:

Jo, det är ju sant. Tänk att det till och med blir fel när man försöker skoja till det...

/ Fredrik

Jag förstod ironin, det skulle ha varit en smileis efter min mening, den kommer här istället: :D , bättre sent än aldrig:).

Andreas.

Vill bara meddela att det finns nya uppdaterade bilder bland dessa nu....Titta gärna in och kommentera...

Jag, du och kanske femtio andra har laddat upp bilder det senaste dygnet! Jag förstår att du vill ha kommentarer på dina bilder (vem vill inte det?) men att meddela alla via forumet att man laddat upp dem är däremot ingen höjdare. Tänk om alla skulle göra samma sak.

Ett tips är istället att maila några personer som du särskilt skulle vilja ha kommentarer ifrån. Det skulle nog dessutom ge bättre resultat än ett meddelande i forumet....

/ Fredrik

Det är sant...Jag var dock väldigt angelägen om att få kritik på just dessa bilder.
Jag laddade upp dem på ett dåligt klockslag (dvs. mitt på dagen, då det inte är så många inne) så jag satsade på ett forum inlägg...Men jag förstår precis vad du menar...
Jag ska i fortsättningen maila folk som jag speciellt vill ha kritik av...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar