Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skoggsmulle :-)

Produkter
(logga in för att koppla)

Norr-sken

Aktiv medlem
Hej jag åker nu ut och plåtar en kille och intervjuar honom om naturvård och skoggsbruk mm

med hopp om gått väder men som denna sommar varit vem vågar hoppas!!!!

Nån som har en snabb och bra lösning på regnproblemet... om det skulle uppstå.... jag har endast 3 dagar på mig och dessa killar jobbar oavsett väder och det ska plåtas....

Tack för snabba svar tåget går på söndag...
 
Eftersom de jobbar när de regnar så kan du väl ta kort ändå om det regnar. Ta ett stort paraply så du slipper blötan. Man kan kanske fixa frisyrerna precis innan man tar kortet så inte håret ligger alldeles platt och spretar åt alla håll. Nu kan inte jag färg, men brukar inte färgerna bli härliga när det regnar eller är det efter regnet?

Lycka till.

/ Marcus
 
.... :)

Tack ... jag kanske borde ha specifierat mig lite... regnskydd för kameran... var jag ute efter ....

Tar nog en hårdplast och sätter fast den med karborre eller nått om det skulle behövas...

Tror inte dessa grabbar e så intreserade över att frisyren ligger rätt... *L*

paraply e nog bra men bara i vägen...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.