Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skitig fotomodell.

Produkter
(logga in för att koppla)

D33J4Y

Medlem
Hej på er!
Hoppas att jag lägger denna tråd på rätt ställe.
Jag ska ha ett Photoshoot på fredag med mitt ex och vi har snackat igenom temat och hur bilderna kommer att tas. Nu har jag bara ett problem. Bilderna kommer att tas i enbart ett par jeans o så ska hon se skitig ut. Ja som om hon hade legat under en bil och mekat hela dagen liksom alldeles svartoljig. Vad kan man använda som ser ut som olja för riktig spillolja går ju inte att få bort på flera dagar.
Tack på förhand för tips. =)
 
Hej
Glycerin anväder jag för att få svettdroppar, kanske färga det med vattenfärg?

Det blir lagom segt o sitter kvar.

Smakar dock bäver, så ducha direkt o ta inte i det o kameran sen.
 
Hej på er!
Hoppas att jag lägger denna tråd på rätt ställe.
Jag ska ha ett Photoshoot på fredag med mitt ex och vi har snackat igenom temat och hur bilderna kommer att tas. Nu har jag bara ett problem. Bilderna kommer att tas i enbart ett par jeans o så ska hon se skitig ut. Ja som om hon hade legat under en bil och mekat hela dagen liksom alldeles svartoljig. Vad kan man använda som ser ut som olja för riktig spillolja går ju inte att få bort på flera dagar.
Tack på förhand för tips. =)

Kör man vaselin under oljan borde den inte vara svår att ta bort.

Frågan är ju om modellen går med på riktig olja överhuvudtaget =)
 
Glycerin finns på apoteket, fråga dem, står inte framme iregel.

Ger rätt naturtrogna droppar, jag spejar med en sån sprejflaska man sprejar blommor
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.