Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skillnad mellan G500 - G530
- Trådstartare Joppe
- Start datum
Joppe
Aktiv medlem
Har kollat runt lite.. 530:an SER mer ut som gamla G400. är det samma kamera fast mer fler pixlar? (alltså har man bara bytt ut sensorn i gamla 400-skal?)
g500:an har en annan (ny) design, kanske 530:n är en "budgetmodell"?
på minoltas hemsida så verkar det som om 530 har snabbare start-up tid men annars ska kamerorna vara likvärdiga - stämmer detta?
/J
g500:an har en annan (ny) design, kanske 530:n är en "budgetmodell"?
på minoltas hemsida så verkar det som om 530 har snabbare start-up tid men annars ska kamerorna vara likvärdiga - stämmer detta?
/J
Joppe
Aktiv medlem
så jag antar att 530:n är ett helt ok köp?
Har 500:an några helt oumbärliga funnktioner som jag skulle sakna på 530:n? Hade först tänkt köpa en gammal 400:a men nu när 530:n är billigare slår jag nog till på en sådan istället.
Borde funka bra? Jag menar 400:an var väl aldrig en "dålig" kamera?
/J
EDIT: tack för snabb respons
Har 500:an några helt oumbärliga funnktioner som jag skulle sakna på 530:n? Hade först tänkt köpa en gammal 400:a men nu när 530:n är billigare slår jag nog till på en sådan istället.
Borde funka bra? Jag menar 400:an var väl aldrig en "dålig" kamera?
/J
EDIT: tack för snabb respons
EnbersBuskE
Aktiv medlem
Jag kikade på cyberphoto, och enligt dem har g530 en mindre ccd-platta än g500, bara 1/2.5 tum istället för 1/1.8 som G500:an. Därför skulle jag nog jämföra bilder mellan de 2, g500:an borde ge mindre brus och kanske aningen bättre bildkvalitet eftersom man packat pixlarna mindre tätt.