Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Skateboard i Göteborg
- Trådstartare avslutat
- Start datum
spiritus
Aktiv medlem
spiritus
Aktiv medlem
Operation: Granskning Kan du kanske kolla på....
Har för mig att Longboard Åkte regelbundet i Slottsskogen i somras... får man sina bilder publicerade på deras hemsida får man dessutom en tshirt. Om man nu tycker det är roligt. Men o andra sidan är ju longboard nog inte vad du menar med skate.
Rampguiden
Bunkebergets Rampsamling
Mvh, Tajger.
La till lite länkar.
Har för mig att Longboard Åkte regelbundet i Slottsskogen i somras... får man sina bilder publicerade på deras hemsida får man dessutom en tshirt. Om man nu tycker det är roligt. Men o andra sidan är ju longboard nog inte vad du menar med skate.
Rampguiden
Bunkebergets Rampsamling
Mvh, Tajger.
La till lite länkar.
andreasc89
Avslutat medlemskap
Area 51 har verkligen bra fotomöjligheter. Har lite bilder (visserligen cyklar) här: http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=101482
Finns ett ställe som heter Galaxen, var där för längesen och plåta lite skating, fast det är mindre än Area 51. Dessutom är det svårare att fota utan att vara ivägen på Galaxen än på Area 51.
Finns ett ställe som heter Galaxen, var där för längesen och plåta lite skating, fast det är mindre än Area 51. Dessutom är det svårare att fota utan att vara ivägen på Galaxen än på Area 51.
PapaC
Aktiv medlem
Tjena Johnnie och ni andra, gott nytt. Roligt tema du ger dig in på. Du som ofta är nere i Malmö kan ju ta vägen över till Köpenhamn. Jag har varit i Felledspark och fotat på en riktigt bra skatepark med härlig vertramp. Nära till Rikshospitalet är det också om du använder vidvinkel Skall dit och till Odense igen till våren för lite mer skatebilder.
/c
/c
PapaC
Aktiv medlem
dunberg skrev:
Hej Christian!
Bra idé. Man skulle kanske skulle kunna kombinera med handbollsfoto om man åkte över en dag. Danmark ska ju vara handbollsnationen nummer ett. Var ligger Felledspark i Köpenhamn? Buss?
Allt gott!
//Johnnie
Allt är gott och det är med stor förväntan jag ser fram emot 2006. Jag har bestämt att det skall bli ett stort fotoår för mig så håll i hatten
Felledspark ligger vid Rikshospitalet på Nörrebro. Kommer du ihåg Ryesgade? Det är två kvarter därifrån men den gatan är iofs ganska lång. Vet inte viken buss eller tåg som går dit med har du Rikshospitalet som riktmärke så hittar du. Parken ligger på baksidan om framsidan är mot sjöarna och Ryesgade.
/c