ANNONS
Annons

Skateboard i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
*hrrrm* Jaså, SKF, Gamlestaden, det ser ut att ligga, tja, 500 meter från vår lägenhet... *hrrrm*

Tack för tipset!

//Johnnie

Tjena Johnnie och ni andra, gott nytt. Roligt tema du ger dig in på. Du som ofta är nere i Malmö kan ju ta vägen över till Köpenhamn. Jag har varit i Felledspark och fotat på en riktigt bra skatepark med härlig vertramp. Nära till Rikshospitalet är det också om du använder vidvinkel;) Skall dit och till Odense igen till våren för lite mer skatebilder.

/c

Hej Christian!

Bra idé. Man skulle kanske skulle kunna kombinera med handbollsfoto om man åkte över en dag. Danmark ska ju vara handbollsnationen nummer ett. Var ligger Felledspark i Köpenhamn? Buss?

Allt gott!

//Johnnie

dunberg skrev:
Hej Christian!

Bra idé. Man skulle kanske skulle kunna kombinera med handbollsfoto om man åkte över en dag. Danmark ska ju vara handbollsnationen nummer ett. Var ligger Felledspark i Köpenhamn? Buss?

Allt gott!

//Johnnie

Allt är gott och det är med stor förväntan jag ser fram emot 2006. Jag har bestämt att det skall bli ett stort fotoår för mig så håll i hatten:)

Felledspark ligger vid Rikshospitalet på Nörrebro. Kommer du ihåg Ryesgade? Det är två kvarter därifrån men den gatan är iofs ganska lång. Vet inte viken buss eller tåg som går dit med har du Rikshospitalet som riktmärke så hittar du. Parken ligger på baksidan om framsidan är mot sjöarna och Ryesgade.

/c

Fyller på frågan

Finns det några bra ställen att fota action sporter i Stockholm.???
typ skatebilder eller cyckel??

Är det inte vid Fryshuset dom har en stor inomhushall? När det är finare väder ligger väl Björns trädgård vid Medborgarplatsen bra till.

/c

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar