Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Skall du till Fotomässan på Elmia?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
Luguber
Aktiv medlem
Kul att läsa om alla ni som åker till Jkg. Själv låg det i min planering, fram tills att jag insåg misstaget att lägga den praktiska foto delen av dom kurspass vi genomför i Stockholm. Det vore synd om det stog 40 pers i Humlegården på lördag och väntade.
Men om Du Christel tog mitt pass, så kan jag ta med din dotter i bilstol till Jönköping. Så har i alla fall hon fått inspriation och jag vet inte om jag såg fel, men var det inte en Can.. i handen? I så fall har hon redan tidigt valt en bra väg och sådant skall uppmuntras.
Men om Du Christel tog mitt pass, så kan jag ta med din dotter i bilstol till Jönköping. Så har i alla fall hon fått inspriation och jag vet inte om jag såg fel, men var det inte en Can.. i handen? I så fall har hon redan tidigt valt en bra väg och sådant skall uppmuntras.
PerFogelberg
Aktiv medlem
Kan du inte hyra en bil? Isådana fall kanske en 2 1/2-åring och 35-åring får plats också. Den ena i bilbarnstol.Estethia skrev:
det var snällt, men tyvärr hjälper det inte så mycket. /
tack ändå. )
*viftar fortfarande med tummen*
;o)
/Per som också vill åka till Jönköping
Estethia
Aktiv medlem
sten: jag kan ta ditt pass, javisst! jag kan prata om fyllekamerans alla suveräna automatiska funktioner och hur man räddar allt med en enda knapptryckning i photoshop. *skratt*
fast risken är väl att du får lite dåligt rykte?
(jag klär förstås ut mig till dig)
nåja, klart lillan ska ha en canon.. men 1Ds'an är fortfarande lite för tung.
för tung för mig oxå, för den delen. ;o)
per: hyra kan väl gå an (fast lite dyrt), men då hoppas jag att du är den som har körkort. för varken jag eller min dotter har nåt.
jag har förvisso ett körkortstillstånd... men det kan farbror polisen bli lite stött över om det visar sig att inte du har nåt körkort heller.. ;o)
fast risken är väl att du får lite dåligt rykte?
(jag klär förstås ut mig till dig)
nåja, klart lillan ska ha en canon.. men 1Ds'an är fortfarande lite för tung.
för tung för mig oxå, för den delen. ;o)
per: hyra kan väl gå an (fast lite dyrt), men då hoppas jag att du är den som har körkort. för varken jag eller min dotter har nåt.
jag har förvisso ett körkortstillstånd... men det kan farbror polisen bli lite stött över om det visar sig att inte du har nåt körkort heller.. ;o)
Fredrik Ottosson
Aktiv medlem
Vi från fotoskolan i Mullsjö ställer ut! Besök oss gärna i vår monter och titta på lite bilder.
KGS
Aktiv medlem
Mats Jakobsson (HÄRJEDALEN) skrev:Berätta om Minoltas nya hus efteråt... ;-) //MATS// [/B]
Man fick se den i ett litet akvarium... kanske var det bara en mockup... ingen fick känna på den eller se någon bild tagen med den. Fast man kunde plocka en originalbroschyr förstås... som inte berättade nåt som inte redan är känt...
Estethia
Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
vad synd att jag nyss kom hem därifrån då... kunde ha varit en syn värd att se... men vi kanske ses på Mosebacke nångång
ja! D
klart vi gör!
jag som grämt mig så för att det har varit så många intressanta nya ansikten (däribland du) på senaste träffen som jag förstås då inte kunde komma på..
men kommer du dit igen så syns ju vi! tjohej! D
vi syns! ;o)
Estethia
Aktiv medlem
lol.. här kommer man inte kunna komma med en överraskningsbildhistoria alltså?!.. ;o)
fast det ska erkännas att jag var fullt upptagen med att spana in bås och träffa folk jag inte sett på evigheter och trevligt folk från fs, så jag glömde bort att plåta för det mesta... så det blir nog ingen vidare historia av det hela.. ;o)
och det betyder att jag är mer än nöjd med utflykten. ;o)
så det var faktiskt värt de 10 timmarnas bilfärd idag! *aj min rumpa*
fast det ska erkännas att jag var fullt upptagen med att spana in bås och träffa folk jag inte sett på evigheter och trevligt folk från fs, så jag glömde bort att plåta för det mesta... så det blir nog ingen vidare historia av det hela.. ;o)
och det betyder att jag är mer än nöjd med utflykten. ;o)
så det var faktiskt värt de 10 timmarnas bilfärd idag! *aj min rumpa*
HÄRJEDALEN
Aktiv medlem
Intressant om akvariumet dessutom var vattenfyllt...HDFS) (KGS skrev:
Man fick se den i ett litet akvarium... kanske var det bara en mockup... ingen fick känna på den eller se någon bild tagen med den. Fast man kunde plocka en originalbroschyr förstås... som inte berättade nåt som inte redan är känt...
Då hade jag tagit 2 hus...
Men så är det när man skall göra spänningen outhärdlig för konsumenten att ett köp nästan inte går att undvika.
Tack för din uppmärksamhet!