Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skall du till Fotomässan på Elmia?

Produkter
(logga in för att koppla)

Skall du till Fotomässan på Elmia?

  • Ja

    Röster: 163 24.2%
  • Nej, har inte tid

    Röster: 120 17.8%
  • Nej, för långt bort

    Röster: 254 37.7%
  • Nej, för dyrt

    Röster: 26 3.9%
  • Nej, av annan anledning

    Röster: 110 16.3%

  • Totala väljare
    673
Om ni ser en halt snubbe med blåtiror och ständigt jagad av någon uppretad medlem... ja då är det jag! :)
 
Skämt åt sidan. Om någon vill komma fram och hälsa så har jag långt rött hår, är ca 172cm lång, fräknig, har lång svart kappa och bär med största sannorlikhet på en väska. Ser ni en sån typ måste ni bara gå fram och hälsa!
 
Hur långt?

Den största delen som svarat stannar hemma pga. avståndet. Skulle vara intressant att veta hur långt folk är villiga att köra med bil, buss.
I detta fall är 30 mil enkel resa för långt för mig.
 
Senast ändrad:
Kul att läsa om alla ni som åker till Jkg. Själv låg det i min planering, fram tills att jag insåg misstaget att lägga den praktiska foto delen av dom kurspass vi genomför i Stockholm. Det vore synd om det stog 40 pers i Humlegården på lördag och väntade.
Men om Du Christel tog mitt pass, så kan jag ta med din dotter i bilstol till Jönköping. Så har i alla fall hon fått inspriation och jag vet inte om jag såg fel, men var det inte en Can.. i handen? I så fall har hon redan tidigt valt en bra väg och sådant skall uppmuntras.
 
Estethia skrev:
det var snällt, men tyvärr hjälper det inte så mycket. :eek:/
tack ändå. :eek:)


*viftar fortfarande med tummen*
;o)
Kan du inte hyra en bil? Isådana fall kanske en 2 1/2-åring och 35-åring får plats också. Den ena i bilbarnstol.

/Per som också vill åka till Jönköping
 
sten: jag kan ta ditt pass, javisst! jag kan prata om fyllekamerans alla suveräna automatiska funktioner och hur man räddar allt med en enda knapptryckning i photoshop. *skratt*
fast risken är väl att du får lite dåligt rykte?
(jag klär förstås ut mig till dig)
nåja, klart lillan ska ha en canon.. men 1Ds'an är fortfarande lite för tung.
för tung för mig oxå, för den delen. ;o)

per: hyra kan väl gå an (fast lite dyrt), men då hoppas jag att du är den som har körkort. för varken jag eller min dotter har nåt.
jag har förvisso ett körkortstillstånd... men det kan farbror polisen bli lite stött över om det visar sig att inte du har nåt körkort heller.. ;o)
 
Mats Jakobsson (HÄRJEDALEN) skrev:Berätta om Minoltas nya hus efteråt... ;-) //MATS// [/B]


Man fick se den i ett litet akvarium... kanske var det bara en mockup... ingen fick känna på den eller se någon bild tagen med den. Fast man kunde plocka en originalbroschyr förstås... som inte berättade nåt som inte redan är känt...
 
tjohoo! det har löst sig med bil!
jag kan komma! *puh*
ser ni nån härjad men fjortisklädd mager tjej med hår ner till midjan och en D100 på ryggen så är det nog jag.
 
vad synd att jag nyss kom hem därifrån då... kunde ha varit en syn värd att se... men vi kanske ses på Mosebacke nångång
 
HDFS) (KGS skrev:
vad synd att jag nyss kom hem därifrån då... kunde ha varit en syn värd att se... men vi kanske ses på Mosebacke nångång

ja! :eek:D
klart vi gör!
jag som grämt mig så för att det har varit så många intressanta nya ansikten (däribland du) på senaste träffen som jag förstås då inte kunde komma på..
men kommer du dit igen så syns ju vi! tjohej! :eek:D

vi syns! ;o)
 
Christel!

Kommer vi andra kunna få se ditt möte med mässan som en vacker bildhistoria i efterhand?
Förmodligen läser du detta efter mässan, så jag hoppas att Du är nöjd med utflykten till SM-Guld staden.
 
lol.. här kommer man inte kunna komma med en överraskningsbildhistoria alltså?!.. ;o)

fast det ska erkännas att jag var fullt upptagen med att spana in bås och träffa folk jag inte sett på evigheter och trevligt folk från fs, så jag glömde bort att plåta för det mesta... så det blir nog ingen vidare historia av det hela.. ;o)
och det betyder att jag är mer än nöjd med utflykten. ;o)
så det var faktiskt värt de 10 timmarnas bilfärd idag! *aj min rumpa*
 
HDFS) (KGS skrev:
Man fick se den i ett litet akvarium... kanske var det bara en mockup... ingen fick känna på den eller se någon bild tagen med den. Fast man kunde plocka en originalbroschyr förstås... som inte berättade nåt som inte redan är känt...
Intressant om akvariumet dessutom var vattenfyllt...
Då hade jag tagit 2 hus...
Men så är det när man skall göra spänningen outhärdlig för konsumenten att ett köp nästan inte går att undvika.
Tack för din uppmärksamhet!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.