Annons

Ska köpa nytt

Produkter
(logga in för att koppla)

LindbergJ

Aktiv medlem
Har tänkt mig att köpa nya grejer och funderar på vad som är bästa köpet för allround fotografering?

Hade tänkt mig en CANON EOS 5D MKII + EF 24-105MM/4.0L IS USM 21615:-
samt ett CANON EF 100-400/4.5-5.6L IS USM 12345:-

sen lite studio prylar.

Det jag funderar på är om priserna är rätt och vart man kan införskaffa prylarna utan att beställa över internet, skulle vilja handla i affär och till rätt pris? Tanken är att jag ska arbeta med det här så vill gärna ha så bra saker som möjligt fast till hyfsat bra pris. Kan ni hjälpa mig så skulle jag bli super glad.

Närmast kvalificerde butik är väl Scandinavian Photo i Mölndal. Där finns det mycket bra personal och stort sortiment. Om priserna är rätt får du själv kolla på nätet men räkna med att en fysisk butik är lite dyrare. De har ju mer personal och butikshyra mm. 5D mkII plus 24-105 har jag själv och det är en bra kombination även om den väger en del.

Har tänkt mig att köpa nya grejer och funderar på vad som är bästa köpet för allround fotografering?

Hade tänkt mig en CANON EOS 5D MKII + EF 24-105MM/4.0L IS USM 21615:-
samt ett CANON EF 100-400/4.5-5.6L IS USM 12345:-

sen lite studio prylar.

Det jag funderar på är om priserna är rätt och vart man kan införskaffa prylarna utan att beställa över internet, skulle vilja handla i affär och till rätt pris? Tanken är att jag ska arbeta med det här så vill gärna ha så bra saker som möjligt fast till hyfsat bra pris. Kan ni hjälpa mig så skulle jag bli super glad.

Ojoj!

Det är alltså glest med riktigt bra fotoaffärer, jag tror att dustin har det billigaste sortimentet, men det är ju ingen fysisk affär vilket ger lite problem, hur som helst så får det väl kanske bli en internet leverans. Tack för svaret!

Det är faktiskt så att Scandinavian är billigare än Dustin på just detta paketet, du sparar en hundring på att köpa i butik.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto