Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ska installera om dator, hur funkar PS licensen?
- Trådstartare BugEyes
- Start datum
kingfisher
Aktiv medlem
Du måste avaktivera (deactivate) PS
på den gamla installationen under hjälpmenyn. Sedan aktivera du igen efter uppgraderingen. LR kräver däremot inte det.
på den gamla installationen under hjälpmenyn. Sedan aktivera du igen efter uppgraderingen. LR kräver däremot inte det.
vaktmästaren
Aktiv medlem
Glömmer man att avaktivera PS så går det faktiskt att ringa till Adobe support och få hjälp.
För några år sedan blev det svag rökutveckling från min dator, det var en konding på moderkortet som gav upp.
Naturligtvis kunde jag inte avaktivera PS, och det gick givetvis inte heller att aktivera det efter nyinstallationen på nya datorn. Ett samtal med förklaring till Adobe räckte. Medan jag pratade med supportkillen fixade han några nya aktiveringar och mitt PS komigång medan vi pratades vid!
Suverän service från Adobe i Stockholm!
För några år sedan blev det svag rökutveckling från min dator, det var en konding på moderkortet som gav upp.
Naturligtvis kunde jag inte avaktivera PS, och det gick givetvis inte heller att aktivera det efter nyinstallationen på nya datorn. Ett samtal med förklaring till Adobe räckte. Medan jag pratade med supportkillen fixade han några nya aktiveringar och mitt PS komigång medan vi pratades vid!
Suverän service från Adobe i Stockholm!