Annons

Skärpetest på 70-200 gluggarna?

Produkter
(logga in för att koppla)

m.fehne

Medlem
Hej alla!! Nej, jag ska försöka att inte upprepa allt som har skrivits under ämnet 70-200mm objektiv.... Jag söker däremot en länk som jag hittade i en av alla 70-200trådar här på forumet för någon vecka sedan. Har försökt att hitta den igen men det är stört omöjligt ( det är aldeles för många trådar....)

Länken jag inte hittar längre gick till en sida där man kunde välja vilka objektiv man ville jämföra... Bilderna man jämförde bestod i linjer, cirklar och lite text... Kan någon hjälpa mig att hitta den igen, sen så ska jag bestämma mig för vilket jag ska ha!

Tack på förhand

Hahaha

Det är ju helt sjukt vad snabbt man får svar här.... Tack snälla det var precis vad jag letade efter. Hur kan man lita på dessa tester?

Tack, tack

Det är ju helt sjukt vad snabbt man får svar här.... Tack snälla det var precis vad jag letade efter. Hur kan man lita på dessa tester?

Tack, tack

Jag råkar ha just den länken i mina bokmärken :)
Så jag behövde inte anstränga mig för att hitta den.

Dessutom så hade du försökt att leta upp den, vilket bidrog till min vilja att hjälpa dig :)

Finns allt för många som inte ens försöker att använda sökfunktionen.

Vilken underbar sida, den hamnade bland favoriter direkt. Men kan man lite på den? Hur vet de att fokus ligger perfekt när det är stora bländare och att kameran inte skakade till??

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar