Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

skärmupplösning går ej att ändra... (windows xp)

Produkter
(logga in för att koppla)
Hehe - lustigt - för mej var det tvärtom. Mej rekommenderade dom att köra windowsklienten :D

Dell och support

Nu är Dell så finurliga, att om du går in på Dells webbsida med just den datorn du behöver drivrutiner till, så känner den automatiskt av både vilken dator det är, vilken servicetag den har, samt vilket operativsystem som är installerat, och vips har du en lista på alla drivrutiner som passar till just din kombination. Behöver alltså inga brända skivor eller så. Är lika smidigt för IBM:s datorer.

/Jesper

just det, och det är ju det som är så jobbigt när man inte fått igång datorn än och därför sitter å surfar på en helt annan dator.
och den dator jag måste surfa på är inte ens en pc.

men det verkar funka nu.
nu är det bara det att jag inte får igång intel proset så jag kan surfa lite snyggt.

ah. nu verkar jag ha fått det att fungera.
tror jag iaf. ;)
tack så mycket för all hjälp!!
jag lär väl höra av mig igen när nåt mer strular med min trots allt väldigt trevliga dator.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar