Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
skärmupplösning går ej att ändra... (windows xp)
- Trådstartare Estethia
- Start datum
jjacobsen
Aktiv medlem
Dell och support
Nu är Dell så finurliga, att om du går in på Dells webbsida med just den datorn du behöver drivrutiner till, så känner den automatiskt av både vilken dator det är, vilken servicetag den har, samt vilket operativsystem som är installerat, och vips har du en lista på alla drivrutiner som passar till just din kombination. Behöver alltså inga brända skivor eller så. Är lika smidigt för IBM:s datorer.
/Jesper
Nu är Dell så finurliga, att om du går in på Dells webbsida med just den datorn du behöver drivrutiner till, så känner den automatiskt av både vilken dator det är, vilken servicetag den har, samt vilket operativsystem som är installerat, och vips har du en lista på alla drivrutiner som passar till just din kombination. Behöver alltså inga brända skivor eller så. Är lika smidigt för IBM:s datorer.
/Jesper
Estethia
Aktiv medlem
just det, och det är ju det som är så jobbigt när man inte fått igång datorn än och därför sitter å surfar på en helt annan dator.
och den dator jag måste surfa på är inte ens en pc.
men det verkar funka nu.
nu är det bara det att jag inte får igång intel proset så jag kan surfa lite snyggt.
och den dator jag måste surfa på är inte ens en pc.
men det verkar funka nu.
nu är det bara det att jag inte får igång intel proset så jag kan surfa lite snyggt.