Niclasfoto
Avslutat medlemskap
photonicdelousions skrev:
Är det möjligen så att allt handlar om smak samt tycke??
Smaken är som baken delad och det är ju en jä...la tur! För annars hade vi sprungit runt och gjort samma saker, Gud vad trist!
Vh Thomas
(Detta riktar sig inte konkret till dig Thomas!)
MÅnga sæger ju det och många tycks också leva i den tron. Jag sæger inte att det på ngt vis ær fel men att det blir høgst okritiskt, så længe man inte svær sig till att tillhøra en rent postmodernistisk gren av samhællsutvecklingen..
Men betænk att det ær en mening (med sin mening) som fungerar idag. tidigare i historien så har man såklart kunnat sæga de orden men inte med samma mening som idag.
Idag (mot postmodernismen) så rør vi oss i och mot en mer individualiserad tid dær vi kan skapa "fritt" och utan att ngn egentligen kan kritisera det skapade.
--->"Eftersom allt ligger i betraktarens øga", "smaken ær som baken".
Det citatet understryker bara att man hoppar øver problematiken och gør det før lætt før sig.
Ærligt talat så ær de citaten det værsta jag hør!!
Sjælv så høll jag i førra veckan ett seminarium på en instution i Norge dær jag talade om just detta. Många tycks vara 100% omedvetna om den utveckling som vi befinner oss mitt i. Før att motivera och argumentera før sitt eget skapande så gæller det att hålla uppe en medvetenhet runt vad som sker i den omværld som omger oss.
Læs Liiite mer om mitt føredrag hær... http://www.lofoten.fhs.no/sites/nyheter/nyheter.htm
Mvh Niclas,
Senast ändrad: