Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Silver Fast vs Nikon Scan
- Trådstartare Joker
- Start datum
masur
Aktiv medlem
Även VueScan kan vara ett alternativ. Har inte testat själv men hittade en tysk test där bl.a. olika mjukvaror jämförs. Tyvärr inte så grundlig.
Test Av Coolscan IV!
Test Av Coolscan IV!
julgus
Aktiv medlem
Hej
Vuescan rekommenderas ej, tyvärr. Jag köpte detta då jag inte heller var nöjd med Nikon Scan men använder inte Vuescan längre efter konstiga/dåliga skanningar. Det som störde mig i Nikon Scan är ett ganska dåligt utformat program som tar en del tid att använda. Skanningresultatet är däremot utmärkt.
Med vänlig hälsning
Johan
www.motljus.com
Vuescan rekommenderas ej, tyvärr. Jag köpte detta då jag inte heller var nöjd med Nikon Scan men använder inte Vuescan längre efter konstiga/dåliga skanningar. Det som störde mig i Nikon Scan är ett ganska dåligt utformat program som tar en del tid att använda. Skanningresultatet är däremot utmärkt.
Med vänlig hälsning
Johan
www.motljus.com
Joker
Aktiv medlem
Miramax skrev:
Vad är du inte nöjd med - dvs vad är det som programmet inte klarar ?
Anders
Nu har jag testat Silver Fast och är inte fullt så missnöjd längre då jag upplever att Nikon Scan är bättre. Framför allt är den byggd för en scanner och inte för en gäng olika scanners.