Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sigtuna

Produkter
(logga in för att koppla)
Tyckte kongenialitet var en fin, om än inte nödvändigtvis sann, beskrivning på människor i en klubb. Naturligtvis kan man tänka sig andra betydelser på den inledande K:et

Kaxiga
Katatoniska
Klantiga
Klassiska
Knasiga
Kognitiva
Koherenta
Koleriska
Komiska
Kosmiska
Konformistiska
Konspiratoriska
Kontemplativa
Konvergenta
Kungliga
Kooperativa
Kommunistiska
Kreativa
Kristna
Kritiska
Kverulanta
Kuranta
Kusliga
Kymiga
Känsliga
osv

K skulle även kunna stå för Klubben, som i
Klubben Utomjordiska Fotografer I Sigtuna Kommun,
Klubben Underbara Fotografer I Sigtuna Kommun
eller liknande.

K Magnusson

Kalla mig negativ, men det känns inte mindre krystat just nu... ;-)

Krystade Uttryckssökande Fotografer I Sigtuna Kommun

Förresten...

Var det någon i Sigtuna/Märsta-gänget som hade tillgång till något som kan liknas vid en studio, som man skulle kunna få låna/hyra in sig i för en kväll eller så?

Re: Förresten...

Galdr skrev:
Var det någon i Sigtuna/Märsta-gänget som hade tillgång till något som kan liknas vid en studio, som man skulle kunna få låna/hyra in sig i för en kväll eller så?

Jag har en del utrustning om vi skulle vilja test lite fotografering i studio. Lokal har jag däremot inte........

Erik

Angående ikväll. 25'e

Jag hittar inte i Sigtuna, helt enkelt.
Dessutom åker jag kommunalt, och kommer enligt SL.se till Sigtuna Busstation vid 17:34.

Kan någon som hittar möta upp mig där, alternativt ge mig en vägbeskrivning när tiden kryper närmre.

Telefon nås jag på; 070-4295519.
Tack för detta i förväg. ;)

// Mathias

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar