CarolineR
Medlem
Har lämnat min Canon 400D på service hos InfoCare i Bromma, då dessa är en av Canons auktoriserade serviceverkstäder. Problem med fokusering (vilket jag såg att någon annan i forumet också haft).
Lämnade in den 27/6 och nu har det snart gått 2 månader. Fick ursprungligen beskedet att den skulle vara klar 4/7, vilket det fortfarande står på deras hemsida att den ska vara...
Har ringt en gång i veckan och hört mig för/klagat och varenda gång fått beskedet att de ska börja jobba på den "om en vecka". Har t.o.m fått prioriterat ärende men ändå händer ingenting...
Någon annan som har liknande erfarenheter/tips om vad man kan göra? Trist att vara utan kamera i 2 månader - har missat mina tvillingars dop, 4 bröllop och massa annat på vägen...
/Caroline
Lämnade in den 27/6 och nu har det snart gått 2 månader. Fick ursprungligen beskedet att den skulle vara klar 4/7, vilket det fortfarande står på deras hemsida att den ska vara...
Har ringt en gång i veckan och hört mig för/klagat och varenda gång fått beskedet att de ska börja jobba på den "om en vecka". Har t.o.m fått prioriterat ärende men ändå händer ingenting...
Någon annan som har liknande erfarenheter/tips om vad man kan göra? Trist att vara utan kamera i 2 månader - har missat mina tvillingars dop, 4 bröllop och massa annat på vägen...
/Caroline