Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Seg "Din sida" (Det har var uppe tidigare)

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Jo, några av oss medlemmar har nämnt detta tidigare, att just "Din sida" är seg att ladda hem. Jag upplever hela fotosidan som snabb och bra, men på just "Din sida" kan jag få vänta typ 20 sek.

Kanske är det någon speciell info på sidan som tar tid. Något som inte berör alla, jag vet inte, men om Christer har tid vore det något att snegla på.

Logga gärna in som mig och testa.

Arleklint skrev:
Jo, några av oss medlemmar har nämnt detta tidigare, att just "Din sida" är seg att ladda hem. Jag upplever hela fotosidan som snabb och bra, men på just "Din sida" kan jag få vänta typ 20 sek.

Kanske är det någon speciell info på sidan som tar tid. Något som inte berör alla, jag vet inte, men om Christer har tid vore det något att snegla på.

Jag har exakt samma problem!

Tänkte bara lyfta upp den här tråden lite...
Undrar ju om man kan göra något åt att just "din sida", är så fruktansvärt seg att öppna?
Lätt irriterande ialla fall...

Jag har också upplevt detta den senaste tiden. Jag trodde min lina höll på att krasha. Men då är det alltså inte bara hos mig.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto