Annons

Scandinavian Photo Begagnat?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tänkte köpa en ny kamera i dagarna, och har försökt få sålt min D80 nu ett par dagar, men känner inte att jag orkar vänta på folk som ska pruta och hålla på. Så nu undrar jag om man kan lämna in den på Scandinavian Photo, och om man kan det, hur mycket tror ni jag får för den.

Det är som sagt en D80, med ett Nikkor 18 - 135mm.
 
PS.

Jag kan självklart ringa och fråga, men de har stängt idag och jag skall åka upp till Göteborg om ett par timmar, så vore skönt att veta om jag ska ta med kameran eller om det är onödigt.
 
Om du sätter rätt pris från början så slipper du prutare. Och då lär du ändå få ut betydligt mer än vad en affär betalar vid inbyte.
 
Om du sätter rätt pris från början så slipper du prutare. Och då lär du ändå få ut betydligt mer än vad en affär betalar vid inbyte.

Det stämmer inte alltid. Jag har en polare som skulle sälja sin bil. Han ville ha 5000 för bilen och la en annons och begärde 5000, då ringde folk och ville betala runt 3000 för den, vilket han tyckte var för lite så då skapade han en ny annons och begärde 8000 för bilen, han fick den sålt för 6000.

Så det finns många som prutar oavsett pris.

/M
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.