Annons

Scandinavian Photo öppnar i Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Kul.
Hoppas dom kommer att ha lite grejer inne också och uppdatera på hemsidan om dom säljer saker i butiken så att man inte åker över för att handla med grejerna inte finns där.
Butiken i Stockholm är ju inte så vass på det där.

Var där förra helgen, hade kollat in lite grejer på nätet som jag skulle köpa, enligt deras hemsida fanns allt inne i butiken. När jag väl var där fanns inget av det jag vill ha inne (fast fortfarande fanns det på deras hemsida när man kollade i datorn som stod i butiken).
Underbart, vill köpa 3 grejer, kommer därifrån helt utan.
Folk här brukar roa sig med att gnälla över hur kass folket på OnOff och liknande ställe är, men tjejen jag blev drabbad av tog alla pris på inkompetens jag stött på (i alla branscher).
Hon visste inte vad något av grejerna jag vill ha var, en blixtkabel, sensorrengöringsvätska, rätt vanliga grejer. Hade inte en kille i butiken stoppat henne hade jag gått där ifrån med fel vätska, för den hon tog fram skulle också funka, enligt henne.

Min flickvän hittade ett okay minne till kameran hon impuls köpte i butiken, när hon kom hem var minnes paketen redan öppnat och tomt, det fanns inget minne i den.

Jag kommer att handla från ScandinavianPhoto ändå, men bara över nätet, för där funkar det.

/magnus

Kul att få dem till malmö. Nu är jag visserligen från hbg. Men har jag varit sugen på nya fotoprylar har jag kört till Gbg innan. Varmt välkomna till skåne!!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar