Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Samsung WB2000

Produkter
(logga in för att koppla)

Pollock

Aktiv medlem
Hej,

Jag har bestämt mig för att försöka få tag på en Samsung WB2000. Den verkar helt enkelt matcha mina behov perfekt. Problemet är att jag flyttar till Buenos Aires den 14 juli och vill köpa den innan dess. Vet ni när den kommer att lanseras?

PS Jag har självklart tittat runt på internet, men jag har inte hittat något pålitlig information. Jag vet att det kommer nog att gå att göra i Sydamerika också, men jag tror att den kommer vara mycket dyrare där...

Mvh,
 
jag tror inte det. För den fins inte i lager på en enda butik. Jag tror inte det har sålts någon sådan kamera ännu...
 
Lanseringen är framflyttad till mitten av augusti. Jag har klämt på ett förexemplar och kameran framkallade definitivt köplust...
 
Fy vad tråkigt. Då hinner jag inte köpa en sådan här. Jag antar att kameror är dyra i Argentina...

En fråga: hur tycker du att den står sig mot Canon s90? Jag bor just nu i Holland och här kan man köpa den för 3000 kr.

Lanseringen är framflyttad till mitten av augusti. Jag har klämt på ett förexemplar och kameran framkallade definitivt köplust...
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.