Annons

Samsung 50-200, kvar på Expert?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kallstenius

Ny medlem
Tjenare på er allihop!

För ett tag sen var det ett väldigt snack om att man kunde hitta ovanstående objektiv väldigt billigt på Expert. Men när jag har var och frågade i min lokala butik sa dom att dom inte sålde samsung optik.

Är det någon som vet om det bara är i speciella butiker man kan hitta det eller har dom slutat med det helt?

MVH Daniel
 
på cyberphoto stod det för någon vecka sedan att de skulle få in dem nästa vecka vet dock inte om de har fått några
 
Kollade nu på cyberphoto men dom har ändrat igen så jag får väl inget den här leveransen heller därifrån. Börjar bli redigt trött på deras ändringar med datum... Kanske får det nångång i juli liksom.
 
Samsung 50-200 fanns billigt på deras webbshop i vintras och i vissa utvalda butiker, det var ett specialparti som såldes till introduktionspriset 995 SEK. Nu är erbjudandet över. Dock så har jag ej hört något om att Expert har slutat med Samsung, utan de för märket fortfarande - i vissa välsorterade butiker och därmed borde kunna beställas. Dock så ligger den senaste prisnoteringen från Expert på 1 995 SEK för denna optik.

Cyberphoto tycks få in objektivet stötvis, till priset 1 195 SEK. Scandinavian Photo är en annan aktör som också har beställningar på objektivet.

Verkar som om tilldelningen till Sverige är väldigt liten, om problemet ligger hos Samsungs distributionsapparat eller att importören har beställt för få - det vet jag inget om.

Hälsar
R
 
Okej, tack för informationen!
Får väl helt enkelt vänta tills cyber eller scv får in det då...

MVH Daniel
 
Roland Mabo skrev:
...Samsung 50-200 fanns billigt på deras webbshop i vintras och i vissa utvalda butiker...

Enligt mig så var det riktigt fult av en kedja som Expert att ha två priser med så stor skillnad, 995:- respektive 1995:-.

Jag var inne i en butik och fick det högre priset (Expert vid Gyllen i Linköping). Om jag då gjort affär hade jag känt mig otroligt lurad.

Dom kunde ju iaf informerat om att jag kunde köpt det för halva priset på webben, men icke.
Så där fick sig mitt förtroende för Expert ytterligare en törn.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.