Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sökes: Tips om platt liten bra digitalkamera.
- Trådstartare Evolito
- Start datum
Linmajon
Aktiv medlem
Nu finns det massor av kameror som är små och ganska bra. Canons Ixus-kameror är bra och de tar billiga, 'riktiga' minneskort...
www.cyberphoto.se har snabbtestat de flesta små kamerorna. Kolla där.
www.cyberphoto.se har snabbtestat de flesta små kamerorna. Kolla där.
minikin
Ny medlem
dimage, coolpix & pentax - good or bad?
jag har sökt efter bra minikameror ett tag. Nikon CoolPix SQ, Pentax Optio S och Minolta Dimage Xt är väl de som finns tillgängliga i Sverige nu.
Någon hade en Dimage?! Jag var inne på Xt:an först, men någon nämnde att det var nåt märkligt med objektivkonstruktionen. Stämmer det?
Isådana fall är väl Pentaxen en värdig ersättare.
Nixon modellen vet jag inte så mycket om, men det är ju bra att den har ett CompactFlash kort.
Tacksam om någon kan svara litet mer ingående om kvalitetskillnaderna i dessa modeller! & vad är egentligen skillnaden mellan Compact Flash och SecureDigital?
jag har sökt efter bra minikameror ett tag. Nikon CoolPix SQ, Pentax Optio S och Minolta Dimage Xt är väl de som finns tillgängliga i Sverige nu.
Någon hade en Dimage?! Jag var inne på Xt:an först, men någon nämnde att det var nåt märkligt med objektivkonstruktionen. Stämmer det?
Isådana fall är väl Pentaxen en värdig ersättare.
Nixon modellen vet jag inte så mycket om, men det är ju bra att den har ett CompactFlash kort.
Tacksam om någon kan svara litet mer ingående om kvalitetskillnaderna i dessa modeller! & vad är egentligen skillnaden mellan Compact Flash och SecureDigital?
Tompa B
Aktiv medlem
Casio Exilim EX-M2 / EX-S2 är nog den plattaste på marknaden. Otroligt liten. M2 har inbyggd MP3 spelare också. du hittar den på www.cyberphoto.se också.
akerberg
Ny medlem
Jag har en Minolta Dimage X, gillar den inte riktigt fullt ut. Bilderna blir väldigt suddiga när man zoomar. Dock så gillar jag (vet inte om det är standard? Har bara haft denna digitalkamera...) att man kan ändra ljuset, det som finns är sol, moln, och två olika lampinställningar, den ena är för rum med lysrör och den andra är för...någon annan typ av ljus.
Den åker dock ned i fickan väldigt lätt, men eftersom den är så liten och platt blir det lätt suddigt när man inte riktigt vet hur man ska hålla den. Kanske beror på att jag gått på fotboll och det vart lite trångt runt omkring en
Ska lägga upp en del bilder jag tagit med kameran senare!
Den åker dock ned i fickan väldigt lätt, men eftersom den är så liten och platt blir det lätt suddigt när man inte riktigt vet hur man ska hålla den. Kanske beror på att jag gått på fotboll och det vart lite trångt runt omkring en
Ska lägga upp en del bilder jag tagit med kameran senare!