Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sök annons
- Trådstartare yohpops
- Start datum
GunnarW
Aktiv medlem
sök med siffror, sök med jokertecken (wildcard)
Jag försökte hitta någon som säljer ett 234RC. I särskrivningens tidevarv kanske någon slänger in ett mellanslag efter 234 så jag provade söka på 234. Hittade två (köpes)annonser med korrekt träff. Därutöver ganska många som INTE hade 234 i sin textmassa. Undrar hur det gick till???
Försökte vidare med 234* och 234*RC. Ingen träff alls. Inte ens de två enl. ovan. (F.ö. en av storheterna med Blocket att de fungerar med wildcard, och de använder stjärnan *)
Första exemplet ser jag som ett fel. Det andra som en brist. En stor brist.
Jag försökte hitta någon som säljer ett 234RC. I särskrivningens tidevarv kanske någon slänger in ett mellanslag efter 234 så jag provade söka på 234. Hittade två (köpes)annonser med korrekt träff. Därutöver ganska många som INTE hade 234 i sin textmassa. Undrar hur det gick till???
Försökte vidare med 234* och 234*RC. Ingen träff alls. Inte ens de två enl. ovan. (F.ö. en av storheterna med Blocket att de fungerar med wildcard, och de använder stjärnan *)
Första exemplet ser jag som ett fel. Det andra som en brist. En stor brist.
Senast ändrad:
GunnarW
Aktiv medlem
Sökning bland annonser fungerar (eller fungerar inte) fortfarande likadant.
Ingen kommentar från FS så jag provar att väcka frågan igen.
Jag kan lägga till: finns det wildcard/jokertecken? I så fall vilket? ( * fungerar inte )
Varför får jag blindträffar med exemplet 234? De flesta annonser i träfflistan innehåller inte teckenföljden 234. Varför finns de då i träfflistan?
Ingen kommentar från FS så jag provar att väcka frågan igen.
Jag kan lägga till: finns det wildcard/jokertecken? I så fall vilket? ( * fungerar inte )
Varför får jag blindträffar med exemplet 234? De flesta annonser i träfflistan innehåller inte teckenföljden 234. Varför finns de då i träfflistan?