Annons

Södra Stockholm med omnejd.

Produkter
(logga in för att koppla)

CyrusTheVirus

Aktiv medlem
Hejs.
Finns det någon Fotopatrull som bevakar Stockholm´s södra sida?

Skulle vara kul att bygga upp ett gäng som träffas ibland för Fotorundor.

Mvh

Valle
 
Hej Valle, vet inte om det redan finns någon sådan redan med skulle vara väldigt intresserad av att vara med. Är precis nyinflyttad till Stockholm så det vore roligt att träffa lite mer folk som har samma intresse

Mvh
Niklas
 
Jag är också intresserad. Jobbar visserligen i Värmland, men bor söder om Stockholm och är veckopendlar. Pricka in en helg när jag är hemma så är jag nog på :)
 
Jag bor söder om stockholm och älskar allt som har med foto att göra så jag är på! Jobbar inne på söder så jag kan träffas vardagar efter 17 också.
 
Det verkar som det blir ett gäng :) Själv jobbar jag skift så varannan vecka kan jag efter 17 (denna). fan måste gå upp om 4 timmar men det är bara EM vart 4e år så det är det värt :)
 
Helt otroligt..

Nu är vi ett gäng...

Ett förslag som jag har bra erfarenhet av tidigare träffar (Mc-världen) är att man spikar en fast dag och tid och gör denna träff till en rutin.

På så sätt så kommer många att sluta upp och det blir lättare att planera foto-rundan samt att man kan "hoppa" in med kort varsel.

Om man t.ex säger kl 18.00 varje Onsdag träffas på Medborgarplatsen.

Så kanske det blir besvärligt när det blir mörkare tider (ljuset). Men man kan alltid också på plats komma överens om att dra iväg med bilen till andra platser.

Så kan vi också skriva i denna tråd ifall vi ska ta en annan dag.

Ska vi Börja Spika?? 25:e ONSDAG KL 18.00 Träffas på Medborgarplatsen bredvid de lilla röda huset mellan torget och gatan. Kolla på eniro kartor...
 
Låter som en mycket bra idee! Dock så firar jag 1 år med damen min så jag ansluter nästa vecka men onsdagar passar extremt bra för mig :)
 
Grattis då på 1 årsdagen ;)

Själv firar jag med ladyn 10 år i september.....och de den 11:e (bra datum va ?)

Jag står kl 18.00 på Onsdag och väntar i 10 minuter...man känner igen mig på min slingshotväska ;)
 
Låter som en bra idé att ha en fast dag och så är det bara att dyka upp de veckor man kan. Men tyvärr går inte onsdagar så bra för min del. Vilken dag/kväll som helst torsdag-söndag skulle funka, men inte måndag-onsdag...
 
Jag kommer dit kl 18.00 imorgon. vi kanske kan försöka pricka in en bättre dag senare, även om det kommer att bli svårt att få det att passa för alla. Jag kommer bara kunna varannan vecka.
 
CyrusTheVirus skrev:
Ska vi ta det på Torsdagar istället??

Som Niklas säger så är det alltid hitta en dag som är bra för alla, så det kanske går att variera lite :)
Jag kan också bara varannan vecka, och denna vecka är jag i stan tors-söndag.
 
Så här gör vi...

Vi spikar Torsdagar kl 18.00. Det blir inget ikväll. Jag måste tyvärr på barnkalas, blir till att fota ändå.

Jag tycker att när vi träffas första gången att alla har möjlighet att komma då ;)

Vi stänger denna tråd och jag öppnar en ny Tråd där vi bara diskuterar Torsdagar, för att denna tråd lyckades ju skapa några intresserade....


Mvh

Valle
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.