Annons

Så synd

Produkter
(logga in för att koppla)

Tomasz

Aktiv medlem
Nyss hajade jag till ordentligt på "Bildväljaren", en bild (badstranden) som jag verkligen gillade och som väckte nytt intresse för FS.
Men vad besviken jag blev när det visade sig att fotografen inte varit inloggad på tre månader, och att bildväljaren inte längre är medlem på FS.

Hallå! Finns det några kvar här som jag kan trivas med?

Tomasz skrev:
Nyss hajade jag till ordentligt på "Bildväljaren", en bild (badstranden) som jag verkligen gillade och som väckte nytt intresse för FS.
Men vad besviken jag blev när det visade sig att fotografen inte varit inloggad på tre månader, och att bildväljaren inte längre är medlem på FS.

Hallå! Finns det några kvar här som jag kan trivas med?

Hej igen!
Vaddå "trivas med" e inte de lite ot å emot reglerna, Tomas? Allvarligt talat så är det en del goa gubbar o gummor som man inte ser här längre och visst är det tråkigt.

Själv saknar jag även den "gamla goda tiden" (dvs. för nån månad sen he) då det var diverse uppfriskande polemik i forumen, sånt trivs jag med.

Trivas med ja, klart det finns! Har du varit inne på gatuforumet? Där är det lite småputtrigt må du tro. Mycke pics från "Råtthålet" bl.a. Rekommenderas!
JANNE

Hej Janne, tur att du är kvar i alla fall. Ska kolla i gatuforumet, men nu måste jag på skolavslutning...vi hörs!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto