Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sätta in bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej igen!
Nu undrar jag varför min bild som jag la in hamnade i den proffsiga sidan för bildkritik? Jag brukar lägga i den andra mjukstartshögen!? Men det är något fel här nu för där finns inga bilder alls?
Ni har gjort om något igen så jag inte fattar......hm
Mvh Eva

Du kan gå direkt till poolen "Bikdkritik - mjukstart" och välja "Lägg in befintlig bild" om du vill lägga in en bild.

Du kan också trycka upp "ladda upp" i poolens meny om du inte redan laddat upp bilden.

Ja det var så jag alltid gjort och gjorde men något är fel igen????? Jag ville ha min bild på mjukstart men där finns ju inga bilder alls nu??? Kan någon rätta till det så jag hamnar i den grupp jag alltid sätter in bilder i Mjukstart?

Ja men den bild jag nu lagt fel, ska jag radera den och börja om eller kan någon av er flytta den till mjukstart? Och så där gjorde man inte tidigare, inte jag i alla fall. detta är helt nytt som ni nu har gjort på sidan!

Ja men den bild jag nu lagt fel, ska jag radera den och börja om eller kan någon av er flytta den till mjukstart? Och så där gjorde man inte tidigare, inte jag i alla fall. detta är helt nytt som ni nu har gjort på sidan!

Det finns ofta flera sätt att göra samma sak på.

Det är kanske enklast om du raderar och lägger in på nytt.

Nu raderade jag bilden och gör om som jag brukar MEN när jag ska gå vidare och lägga den i en bildkritik så kan jag inte välja där om jag vill lägga den i mjukstart eller nya i bildkritik??? Det kunde man förr!?

Ja nu har jag gjort som du sa men varför har ni ändrat på detta? Detta är ju en mycket krångligare väg och längre väg att lägga in än tidigare!??? Jag förstår inte varför ni gör så konstiga ändringar?

Ja nu har jag gjort som du sa men varför har ni ändrat på detta? Detta är ju en mycket krångligare väg och längre väg att lägga in än tidigare!??? Jag förstår inte varför ni gör så konstiga ändringar?

Jag vet inte om något är ändrat. Jag jobbar inte alls med denna del av sajten. Du får kolla med David Elmfeldt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar