Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sätta in bilder
- Trådstartare Lintott
- Start datum
Här har du den vanliga bildkritiken.
Eller menade de sidan där man laddar upp bilder för att få kritik av proffs i tidningen? I så fall gör du det här.
Eller menade de sidan där man laddar upp bilder för att få kritik av proffs i tidningen? I så fall gör du det här.
Lintott
Aktiv medlem
Här har du den vanliga bildkritiken.
Nej jag menar när man sätter in bilder på sin egen sida och sen in i "nya i bildkritik" eller "nya i mjukstart"
Den "nya i mjukstart" verkar vara något fel på för min bild hamnade i den "nya i bildkritik" fast jag inte ville ha den dit utan till mjukstart.
Mvh Eva
Du kan gå direkt till poolen "Bikdkritik - mjukstart" och välja "Lägg in befintlig bild" om du vill lägga in en bild.
Du kan också trycka upp "ladda upp" i poolens meny om du inte redan laddat upp bilden.
Du kan också trycka upp "ladda upp" i poolens meny om du inte redan laddat upp bilden.
Det finns visst bilder i poolen, men grundinställningen är att visa bilder som lagts in de 3 senaste dagarna, och då har inga bilder. Väljer man 30 dagar istället så syns bilder.
Prova den här länken.
Prova den här länken.
Lintott
Aktiv medlem
Det finns visst bilder i poolen, men grundinställningen är att visa bilder som lagts in de 3 senaste dagarna, och då har inga bilder. Väljer man 30 dagar istället så syns bilder.
Prova den här länken.
Ok ursäkta men hur göra jag nu om jag vill byta till den? Ska jag radera och göra om?
Ok ursäkta men hur göra jag nu om jag vill byta till den? Ska jag radera och göra om?
Förstår inte. Tryck på länken så kommer du till "Bildkritik - mjuk". Sen kan du välja att lägga in en bild eller ladda upp en ny.
Ja men den bild jag nu lagt fel, ska jag radera den och börja om eller kan någon av er flytta den till mjukstart? Och så där gjorde man inte tidigare, inte jag i alla fall. detta är helt nytt som ni nu har gjort på sidan!
Det finns ofta flera sätt att göra samma sak på.
Det är kanske enklast om du raderar och lägger in på nytt.
Ja nu har jag gjort som du sa men varför har ni ändrat på detta? Detta är ju en mycket krångligare väg och längre väg att lägga in än tidigare!??? Jag förstår inte varför ni gör så konstiga ändringar?
Jag vet inte om något är ändrat. Jag jobbar inte alls med denna del av sajten. Du får kolla med David Elmfeldt.