Annons

Sämre stabilitet?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hoppas dom nya Dell burkarna går som ett spjut.
För på sistone så har jag nästan börjat dra mig för att besöka då det kan ta upp till 2-3 minuter att bara göra en refresh på min profilsida.

För mig har det varit väldigt trögt ett tag nu. Så trögt att jag oftast ger mig.

Om det är ekonomin som sätter stop, - skulle inte en liten insamling ordnas? 50-100:- är ingenting, - jag ger då gärna, - och medlemmer finns det gott om så.....?

Hoppas på en förbättring snart, - vill ju nyttja denna fantatiska plats till max :)

Tack för förslag på insamling, men detta skall vi klara på egen hand. Det är inte en budgetfråga utan mer än väderprognosfråga.

Vet inte om det hjälper något men kan man inte lägga in en funktion som raderar medlemmar som inte har varit akvtiva på runt ett år eller kanske ett halvår?

Kan säga att fotosidan går ruskigt segt för mig också nu, kommer in varannan gång ungefär... Hoppas det löser sig! :)

Nej, det har inget med inaktiva att göra. Det är många avancerade sökfrågor samtidigt som sänker sajten, och detta har en peak runt 20-21. Vi är väldigt medvetna om att detta nu blivit ett akut problem.

Tack för att arrogansen har övergått till realisme

Ett rolig innlägg, mäster David. Men som Sjökapten i +40 år vet jag att man inte kann lita på maskin-guruen :)
Bunkers och reservdelar mässte finnas ombord; och vädret är aldrig orsaken till olyckan.................
Kasta inte blår i ögonen på dina medlämmar!
/Erik J

Läs mitt inlägg ordentligt och du ser att det är ledningsgruppen som tagit besluten. Så rikta din kritik dit den skall. Och på denna skutan så har vi fullständigt förtroende för maskinchefen och jag kan bara beklaga att du jobbat på båtar där du inte litat på dina medarbetare.

Sen spelar det inga roll hur mycket reservdelar du har med dig om det är full storm och maskinen måste vara igång för att öht kunna styra skeppet. Det går liksom inte att byta ngt när maskinen går på max.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto